שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

היקף תקציב הפרסום עלה השבוע הן בטלוויזיה והן בדיגיטל, ולעומת זאת בעיתונות הצטמצם מעט. כמה השקיע משרד הבריאות בקמפיין ההסברה? וכמה הוציאה NETFLIX על הקמפיין שלה?
כפיר אדר | 
המותגים המפרסמים של השבוע
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, השבוע הוציאו חמשת הקמפיינים הגדולים ביותר בטלוויזיה סכום מצטבר של כ-5.44 מיליון שקל, כ-1.13 מיליון שקל בהשוואה לשבוע שעבר. ההשקעה של משרד הבריאות בלטה מעל כולן עם הפרש של כ-500 אלף שקלים יותר מהמקום השני.

משרד הבריאות השקיע הכי הרבה עם 2.059 מיליון שקל, אחריו קמפיין 'בקרוב הסיוט ייגמר' של Quik בהשקעה של 1.58 מיליון שקל. וזמן המסך של שלושת המותגים שבאים אחריהם חולק באופן די שווה עם השקעה שנעה בין 715 אלף ש"ח למיליון שקלים. חמשת המותגים המובילים הם, בסדר יורד: משרד הבריאות, בקרוב הסיוט ייגמר, טבעול, שירותי בריאות כללית וחברת החשמל.
ההשקעה בפרסום בדיגיטל בקרב חמשת הקמפיינים המובילים ירדה משמעותית מ-3.04 מיליון שקל ל-1.049 מיליון שקל בלבד, צניחה של כ-65%. חמשת המותגים המובילים שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם, בסדר יורד: NETFLIX, משרד הבריאות, ישפאר, בקרוב הסיוט ייגמר ויוסי אברהמי.

במקום הראשון NETFLIX בקמפיין "צפו בלי הגבלה במחיר נמוך אחד" שהשקיעה בסך הכל 533 אלף שקל. מיד אחריה בדירוג משרד הבריאות עם קמפיין ההסברה שם הושקעו 423 אלף שקל. שלישית ישפאר והפרסום לפלייסטיישן FIFA - לנצח כאחד, עם השקעה של 316 אלף שקל. רביעית הפרסומת 'בקרוב הסיוט ייגמר' בהשקעה של 309 אלף שקל וחמישית יוסי אברהמי בקמפיין "בואו להגשים את חלום המגורים שלכם" עבור 259 אלף שקל.
בעיתונות המודפסת נרשמה גם כן ירידה משמעותית של למעלה מ-20 אחוזים, כאשר תקציב הפרסום במדיה זו פחת מ-1.1 מיליון שקלים ל-789 אלף שקל בלבד. רהיטי ניקולטי תפסו את המקום הראשון בזכות השקעה של 236 אלף שקל, כאשר במקום השני הום סנטר שהשקיעה 161,922 שקל, במאות שקלים פחות ממנה מחסני חשמל במקום השלישי שם הושקעו 161,389 שקל. עולם הקולנוע במקום הרביעי המשותף עם 114,641, בדיוק כמו רשת ACE.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה