שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: Quik - "ללכת לסופר זה סיוט"
הפרסומת שהזכירה יותר סרט אימה עוררה לא מעט שיח ציבורי ותקשורתי, הכל כחלק מהרצון של Quik לדאוג שחוויית הסופר שלכם תעבור דרכם אונליין. כעת, ב-Quik מגיבים לביקורת ולשיקולים מאחורי הפרסומת שעלולה חלילה לרדוף אותנו בפעם הבאה שנלך לסופר
מי שצפה השבוע בחדשות או בפריים טיים בטלוויזיה סביר להניח שחשב לרגע שהוא צופה בסרט אימה שמתרחש באופן מוזר בסופר מרקט. אלא שהיה מדובר בפרסומת של Quik סופר אונליין, שיצאו בקמפיין קצת שונה מהרגיל, בהובלת משרד הפרסום סיטימדיה. בניסיון להראות כמה הביקור בסופר יכול להפוך לסיוט, יצאה החברה בפרסומת "טיפה מפחידה". אלא שמוטיב סרט האימה עורר גם לא מעט תגובות זועמות וביקורת על התחושות שהפרסומת העבירה לצופים בפריים טיים, ביניהם גם ילדים.
"נכנסנו לפרויקט עם אמונה שיש לנו פיצוח קריאייטיב חזק, ויצאנו ממנו עם תוצר כזה, שונה בנוף, זכיר, ומעניין. וכן, לצד הרבה אהדה, אנשים בסוף מקבלים כאן דקה של בידור טהור באמצע ברייק פרסומות, יש גם לא מעט ביקורת על המהלך הזה, אבל זה גם קשור לתפיסה השמרנית של מושג "פרסומת" בישראל. אם הפרסומת הזו הייתה יוצאת בארצות הברית, סביר להניח ששם היא הייתה עוברת הרבה יותר חלק בגרון".
"אם אתה רוצה לבלוט תייצר רעש כי בתחרות של ענקים אין לך ברירה, אחרת תישאר מאחור. הכוונה שלנו הייתה לשעשע, לא להפחיד אף אחד. אבל כנראה לקחנו את זה יותר מדי ברצינות. בסוף פרסומת היא אמצעי בידור שנועד להעביר מסר, וסרט אימה הוא ז'אנר בידור פופולארי שהשתמשנו בו כדי להקצין חוויות מוכרות מחיי היום יום של כולנו".
לקוח - Quik שירות סופר אונליין
משרד פרסום - Citymedia
מנכ״ל - דניאל וינר
סמנכ"ל קריאייטיב - ליאור ששון
מנהל קריאייטיב - יורם בן ציון
קופי - נסיה גבאי
סמנכ"ל לקוחות - נטלי דוטן
ניהול לקוח - ליטל בהר"ל
אסטרטגיה - בר פביאן
ארט וסטודיו - אודי לוין, טל סימסולו ונתן קטש
במאי - אביב מערבי
חברת הפקה - מולה הפקות
צלם ראשי - אבי קרפיק
יחסי ציבור - זאביק דרור
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
8.פרסומת מדליקה וזכירהדבורה 10/2020/28הגב לתגובה זו1 1אל תהיו כבדים.. ברור שקנייה בסופר אינה בגדר סכנת חיים, אבל זה מעביר את המסר של נוחות הקנייה מהבית בצורה משעשעתסגור
-
7.שםימית 10/2020/26הגב לתגובה זו0 0שלום מי השחקן הראשי שמשתתף בפירסומת הזאת?סגור
-
איתי (ל"ת)תומר גליק 10/2020/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.סיטימדיה שולטים!יואב 10/2020/26הגב לתגובה זו2 1סוף סוף קמפיין זכיר ובועט!!סגור
-
5.פרסומת מדהימה!! (ל"ת)עדי 10/2020/25הגב לתגובה זו1 1סגור
-
4.פרסומת מפחידה ולא נעימה, לא יקנה מהם!!! (ל"ת)אינס 10/2020/25הגב לתגובה זו1 1סגור
-
3.לקנות בסופר זה אולי לא כיף גדול אבל זה לא סיוט.אסף 10/2020/24הגב לתגובה זו1 0הפרסומת לוקחת את הצופה למחוזות סרטי האימה בהן מרחף פחד מוות (ועוד מוות ביסורים) מעל ראשו של גיבור הסרט. לא זוכר שאי פעם חשתי פחד מוות בעת שהייה בסופר... אין ספק שהפרסומת מפספסת בענק.סגור
-
2.כמה זיבולי מוח במקום להגיד נכון. הגזמנו (ל"ת)אומי 10/2020/23הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.מי השחקן המדהים הזה???סקרן 10/2020/23הגב לתגובה זו0 0מוכר לי מפרסומות אחרות....סגור
-
תומר גליק המדהים (ל"ת)יונתן אבינועם 10/2020/25הגב לתגובה זו0 0סגור