שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

YES הובילה ובענק השבוע בפרסום בטלוויזיה, שם נרשמה עלייה אדירה בהשקעה הכספית, כאשר 'יד מכוונת' השקיעה הכי הרבה בדיגיטל ומחסני חשמל בעיתונות. מי עוד פתח את הארנק כדי להגיע לארנק שלכם? מפרסמי השבוע 

כפיר אדר | 
דירוג המותגים המפרסמים של השבוע (צילום Freepik, Mockupwolrd)
אחרי שהבחירות בארצות הברית הגיעו לסיומן ובישראל המצב חזר לשגרה, היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה טיפס משמעותית במדיות השונות. YES הייתה זו שהוציאה את הסכום הגדול ביותר בפרסומות בטלוויזיה, כאשר כל חמשת הקמפיינים השקיעו למעלה ממיליון שקל. 
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, שהוציאו לא פחות מ-8.477 מיליון שקל, עליה של למעלה מ-2 מיליון שקל מהשבוע שעבר. +YES חוגגת שנה והשקיעה על הפרסום 2.33 מיליון שקל, במקום השני ביטוח ישיר עם ביטוח בריאות, שהשקיעה 1.866 מיליון שקל, במקום השלישי יילו פז, עם הפרסומת "YELLOW CAR DAYS" בהשקעה של 1.503 מיליון שקל. מפעל הפיס עם השעה של 1.495 מיליון שקל במקום הרביעי וסוגרת את החמישייה פרטנר עם "PRIVATE FIBER" בהשקעה של 1.281 מיליון שקל.

גם בפרסום בדיגיט הייתה עלייה ברורה, כאשר שם פרסמו חמש הגדולות בכ-3.983 מיליון שקל, יותר מפי 2 משבוע קודם. בהפרש ניכר, יד מכוונת - ייעוץ והכוונה לוועדות רפואיות במקום הראשון עם השקעה של 2.021 מיליון שקל, בעוד פיקוד העורף "שתדעו שאנחנו רוצים לדעת" במקום השני עם 882 אלף שקל. NETFLIX במקום השלישי עם השעה של 415,914 שקל, אינטרנט - UNLIMITED במקום הרביעי עם 339,762 שקל ובמקום החמישי פרויקט המגורים של יוסי אברהמי עם 323,116 שקל.
בעיתונות כרגיל, ההשקעה נמוכה בהרבה וכולה מסתכמת בכ-745 אלף שקל בשבוע ל-5 המותגים המובילים, כמעט פי 12 פחות לעומת הפרסום בטלוויזיה השבוע. מחסני חשמל עם בלאק פריידיי במקום הראשון עם השקעה של 154,883 שקל. מערכות השינה של SWISS SYSTEM במקום השני עם 153,904 שקל. שלישי - עולם הקולנוע עם השקעה של 151,038 שקל. חברת המזרח לשיווק פרסמה ב-145,692 שקל ואופטיקה הלפרין חמישית ואחרונה עם 139,531 שקל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה