שיווק ופרסום

צפו: סודהסטרים גייסה את הראפר סנופ דוג לפרסומת במאבק בפלסטיק החד פעמי

הראפר הבינלאומי יככב בפרסומת הכריסמס של החברה, עם מסר סביבתי שמזכיר לכולנו דווקא בתקופה זו כמה חשוב ליהנות מהדברים הקטנים. סנופ דוג: "שינויים קטנים שגורמים לתוצאות גדולות"

יהודה לוינגר | 
סנופ דוג בפרסומת (צילום Nihat Odabasi)
סודהסטרים ממשיכה במסורת המפורסמים הבינלאומיים שמשתתפים בפרסומות החברה. אחרי סקרלט ג'והנסון, מסי, פריס הילטון, רוד סטיוארט ונבחרת "משחקי הכס", הגיע תורו של אמן הראפ האייקוני סנופ דוג.
לקראת שבוע חג המולד וראש השנה האזרחית, המאתגר את המפרסמים הגדולים להמציא את עצמם בכל שנה מחדש, תוך שהם מגייסים את מיטב הכישרונות ליצור פרסומות שיהדהדו וישברו שיאים של צפייה, רגש והומור – בחרה סודהסטרים להעלות פרסומת תחת המסר: "Think small, it’s the small things that are the most meaningful". הקמפיין החדש מעודד אנשים להתרכז בדברים הקטנים והמשמעותיים שבאמת חשובים בעת הזו וביניהם חסכון בפלסטיק למען כדור הארץ.
סודהסטרים זוכה לצמיחה דו ספרתית בעולם בחודשים האחרונים, בין היתר בשל הגברת השימוש הביתי בתקופת הקורונה, ורתמה את הכוכב המשפיע כדי להגיע עם המסר הסביבתי לעשרות מיליוני צרכנים בעולם.
את הקמפיין ביים המפיק והבמאי המוערך ג'ייק זומנסקי, שאחראי ללא מעט מפרקי 'סאטרדיי נייט לייב' ולסרטי הקומדיה "מיק ודייב מחפשים דייט" עם זאק אפרון ו-"החבילה".
הקמפיין נותן קריצה הומוריסטית על משפחות בעולם בתקופת החגים, שצריכות בשל הקורונה להחליף תכניות גדולות בדברים צנועים בבית, ובכך ליהנות מהדברים הקטנים אבל משמעותיים. בקמפיין, סודהסטרים נותנת דגש על המסר הסביבתי שלה כשלאגדת הראפ סנופ מצטרף חברו צב-הים שקורא לאנשים לעשות שינויים קטנים עבור כדור הארץ שלנו: לסגל חיים סביבתיים יותר בהפחתת פלסטיק חד פעמי.
לדברי קארין שיפטר-מאור, סמנכ"לית השיווק הגלובלית של סודהסטרים: "בסודהסטרים אנחנו תמיד מעודדים אנשים לעשות שינויים חיובים. השנה הלכנו על כל הקופה עם המסר הסביבתי שמתרכז בדברים הקטנים שחשובים באמת. שימוש בבקבוק רב פעמי של סודהסטרים, המחליף אלפי בקבוקי פלסטיק מזהמים, הוא בדיוק השינוי הקטן והאולטימטיבי שעושה את ההבדל הגדול. סנופ דוג הוא שותף מדהים להפצת המסר שלנו, בצורה קלילה וכיפית כמו שרק הוא יודע לעשות".
סנופ דוג: "הקמפיין מעודד אנשים למצות את תקופת החגים על הצד הטוב ביותר - אם זה לאפות עם המשפחה, לנתק עצמך מטלפונים או סתם לצפות ביחד בסרט על הספה. זה חשוב להעריך את זמן הביחד עם המשפחה. וכמובן, להשליך את זה גם על הסביבה, שינויים קטנים שגורמים לתוצאות גדולות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה