שיווק ופרסום

קניבל מדיה זכה בתקציב הפרסום של "עדן קינוחים" בהיקף של 2.5 מיליון שקל

המשרד בבעלותם ובניהולם של רוית בכמן ורז אבן צור ינהל את תקציב הפרסום של יצרנית הקינוחים המופצים על ידי תנובה, לאחר שנבחר מתוך חמישה משרדי פרסום שונים
שרון טל |  1
רוית בכמן ורז אבן צור, מנכ"לית ובעלים קניבל מדיה (צילום יחצ)
משרד הפרסום קניבל מדיה בבעלותם ובניהולם של רוית בכמן ורז אבן צור, ינהל את תקציב הפרסום של המותג "עדן קינוחים" eden, המופץ על ידי תנובה. היקף התקציב עומד על 2 וחצי מיליון שקלים והתמודדו עליו חמישה משרדים מסדרי גודל שונים.
עדן קינוחים היא יצרנית הקינוחים המובילה בישראל, המופצת בפריסה ארצית על ידי תנובה בכל רשתות השיווק הגדולות ובחנויות פרטיות, כמו גם במגזר הערבי ובשנים האחרונות ניתן למצוא את מוצריה גם באזורים מסוימים בארה"ב.
בחירת משרד פרסום חדש הוא חלק ממהלך גדול של החברה, הכולל מיתוג מחדש של ליין המוצרים הקיימים, העצמת שיתוף הפעולה עם תנובה והוספת מוצרים חדשים וקטגוריות חדשות.
הקמפיין הראשון תחת משרד הפרסום קניבל מדיה עולה בימים אלו לאוויר תחת המסר: Feels like eden וכולל סרטי טלוויזיה, מהלך דיגיטל רחב ופעילות סושיאל שוטפת. לאחרונה הצטרפו למשרד הפרסום קניבל מדיה מספר לקוחות משמעותיים ביניהם: ענקית הטכנולוגיה Vonage, קבוצת אלקטרה וביה"ח אסותא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ענף הפרסום ירד לזנות
    פוגל הגינגי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח ,2.5 מיליון בקלוואות
    סגור