שיווק ופרסום

ראש העיר שנחקר בחשד לשחיתות חשוד גם בעבירות מין

הותר לפרסום כי ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי חשוד בעבירות של אונס, בעילה אסורה וסחיטה באיומים. זאת כשבועיים לאחר שנעצר בחשד לעבירות שחיתות. עיריית אור עקיבא הודיעה כי תמלא מחר ממלא מקום לראש העיר. אדרי שוחרר למעצר בית  
מערכת ice | 
יעקב אדרי (צילום שימוש חופשי ויקיפדיה)
הותר לפרסום היום (רביעי), ראש עיריית אור עקיבא והשר לשעבר מתאם מפלגת הליכוד, יעקב אדרי חשוד בעבירות של אונס, בעילה אסורה בהסכמה וסחיטה באיומים, לצד שורת עבירות שחיתות ובראשם שוחד. החשדות עלו במסגרת החקירה שנפתחה לפני 15 ימים. היום שוחרר אדרי למעצר בית.  בעקבות כך, עיריית אור עקיבא הודיעה כי תמנה ממלא מקום לראש העיר החשוד בפלילים. ממלא המקום ימונה מחר בישיבה שתקיים מליאת מועצת העיר.
בשבעות האחרונים חלים התפתחויות נוספות בפרשה, ביום שני האחרון חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה פשטו פעם נוספת על עיריית אור עקיבא ועצרו חמישה אנשי עסקים שנקשרו בעסקאות עם העירייה, עובד בכיר בעירייה עוכב גם כן.
אדרי נעצר לפני שבועיים, אך החקירה נגד אדרי התנהלה במשך שנה ארוכה וחשפה כי הוא חשוד בריבוי עבירות של טוהר המידות, ובהן קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. לפי החשד, אדרי היה מעורב בעבירות שוחד באמצעות שוברים וקופונים שהיו אמורים להגיע למשפחות נזקקות בתקופת הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה