שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: נעמת מעבירה מסר חזק ביום המאבק באלימות נגד נשים

כשהולכים "הפוך על הפוך" המסר עובר בצורה חזקה וכך גם בקמפיין העוצמתי להעלאת המודעות לתופעה המדאיגה, שגייס כוכבים רבים שהגיעו בהתנדבות ויצרו את הפרסומת שאי אפשר להתעלם ממנה
כפיר אדר | 
שומר.ת אחותי נעמת (צילום מתוך הפרסומת)
יום המאבק באלימות נגד נשים הוא אחד החשובים במהלך השנה, כך שהעברת המסר דרך פרסומת היא משימה חשובה ביותר. שגב גרשון הבמאי הוביל יומיים של צילומים עם מיטב הסלבריטאים בישראל שלקחו חלק בקמפיין החשוב להעלאת המודעות והתוצאה: פרסומת שאי אפשר להתעלם ממנה.
הרעיון ללכת "הפוך על הפוך" והסיפור שמועבר דרך הקמפיין, באמצעות קונספט פשוט אבל חזק עשה את העבודה כראוי ואין ספק ששורת הכוכבים שהגיעו ללא תמורה וברוח התנדבות מרשימה גם כאן ראויים לציון.
דבר הבמאי: שגב גרשון
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"ארגון נעמת ואני הולכים יד ביד עוד מ-2013. השנה בגלל שהנושא כל כך בער בי. הרגשתי שאני יוצר סיפור מדויק בעיקר בזכות קונספט פשוט, חזק ומנצח של דוברת הארגון כרמל איתן".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
"איך מרימים קמפיין ענק כזה במינימום זמן (שלושה שבועות), מינימום תקציב מבלי לאבד את השפיות בדרך"
משפט קאלט שתפס על הסט?
״שומר.ת אחותי״ או באם מדובר על אוירת סט- ״יעלי לכי כבר הביתה״
מה הדבר שזרם הכי בקלות? ‏ 
*ההיענות המדהימה של הסלבס להירתמות והשתתפות ללא תמורה בקמפיין מתוך צורך לנקוט עמדה ולהעלות מודעות"
דבר צוות המשרד: "מדי שנה, ביום המאבק באלימות נגד נשים, אנחנו הולכים על קו יחסית מתוחכם, ב "הפוך על הפוך". השנה, בעקבות הקורונה וריבוי מקרי הרצח,  הרגיש לנו שלציבור אין סבלנות לעודף קריאטיביות ונדרש מסר ישיר ונוגע. בעקבות פניות רבות שהגיעו לקו החם של נעמת, זיהינו צורך של אנשים הנמצאים בסביבתה של נפגעת האלימות, לקבל ייעוץ והדרכה כיצד להושיט לה עזרה וניסינו לענות לצורך זה.
"נעמת אינה מעסיקה משרד פרסום קלאסי, ועובדת כבר מספר שנים כצוות פנימי מגובש בהובלת דוברת נעמת, ביחד עם שטיק מדיה שמנהלת את הדיגיטל, יועץ התקשורת בן עזריאל (חברת הייעוץ האסטרטגי פרסי-צדוק-קוצ'יק-טריואקס) והבמאי והתסריטאי שגב גרשון. בשיטת העבודה שלנו אנו מצליחים להפיק מקסימום חשיפה בתקציב מאוד מאוד רזה".
רשימת קרדיטים:
קונספט- כרמל איתן
פיתוח עלילתי ותסריט- שגב גרשון
בימוי ועריכה- שגב גרשון 
מפיקה- כרמל מילנר-סער
צלם- דניאל חנית
ע צלם- נתי עמוס
עוזר הפקה- משה קדם
סאונד- ניר צינמון
איפור- אדם משאלי
שיער- אבירן יקוטי
צילום יו"ר נעמת- נלי גיא ״החדר הירוק״
יחסי ציבור- בן עזריאל (פרסי צדוק-קוצ׳יק-טריואקס)
קמפיין דיגיטל ומעטפת גרפית: שטיק מדיה
בהשתתפות: 
מגי אזרזר 
ליטל שוורץ
סנדרה שדה
מורן אטיאס
דנה פרידר
יעל בר זוהר
שירי מימון
דין מירושניקוב 
עדן סבן
לואי נופי
סמר קופטי
רועי אסף
מירה שורי
פזית ירון מינקובסקי
יוסף גרשון
שני רוטנברג חמאווי
טלי ביק קשת
נאור זילברמן
מונה מור
איה שבא
שירי שמשה
אלה רוזנצוויג
שירה עדן
הילאל כבוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה