שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: AM:PM מראים שלהשיק קולקציית סופגניות, זו לא "התעסקות בקקה"

פרסומת גאונית מבית היוצר של ענבר מרחב G, סידרה לקולקציית הסופגניות החדשה של רשת המרכולים את כל מה שצריך כדי להפוך ללהיט. משפטים לא שגרתיים, עיצובים הזויים ולקוחה אחת שידעה לשמור על קלילות ולהסכים
כפיר אדר |  1
ROL:AVIV - קולקציית הסופגניות של אמ:פמ (צילום מתוך הפרסומת)
אוהבים סופגניות? כן? גם אם זה בטעם של גינת כלבים? בטעמי הקהילה הגאה? או בטעמי לגליזציה? טוב כל אלו לא באמת טעמים אמיתיים, אלא חלק מפרסומת מטורפת של AM:PM לקולקציית הסופגניות החדשה שלה. אז מה אתם מעדיפים מהטעמים הללו? אולי רק סופגניה פשוטה עם ריבה?
לפעמים, מה שכל משרד פרסום צריך זה לקוח עם ראש קליל, שיודע לשתף פעולה עם רעיונות לא שגרתיים וכמובן צוות שיודע לקחת פרסומת אל האקסטרים. אם בשנייה הראשונה לא מבינים מה בעצם רואים בפרסומת החדשה, הבלבול מתחלף מיד בצחוק מתגלגל לאור המשפטים המאוד לא שגרתיים שנמצאים בו. גאונות צרופה, עם ריבה בפנים.
דבר הצוות:
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו? "נכנסנו רזים. יצאנו פחות".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט? "האתגר הכי גדול בפרויקט היה לשמור על הפקת ביוטי פוד-אפילית סופר מגרה שתהיה מחוברת למותג למרות שבתכלס, אנחנו מתעסקים פה בסופגניה עם קקה".
משפט קאלט שתפס על הסט:‏ "אנחנו מתעסקים פה בקקה".
מה הדבר שזרם הכי בקלות? ‏"כשלחשנו לליאת את התסריט חשבנו שהיא תסתכל עלינו כמו חבורת משוגעים שלוחשים תסריטים, אבל אז היא לחשה לנו: אני מתה על זה ואנחנו פשוט לחשנו מאושר. איזה לקוחה מגניבה. אמאל'ה".
קרדיטים:
צוות משרד
סמנכ"ל קריאייטיב: יגאל עזרא
מנהל קריאייטיב: רונן גור פונארוב
קופירייטר: דניאל בניה
סמנכ"לית לקוחות: שרית בן צור
סופרוויזרית: אלמוג לוי
תקציבאית: טל פרטוש
ארט: אנדריי חרצב
פלנינג: הדס דובלין
סמנכ"לית דיגיטל: יפית אבני
מנכ"ל משותף ושותף: אור גלייכר
מנכ"ל משותף ושותף: בן סבר
לא הפריעו: חן ענבר וירון מרחב
צוות לקוח
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי קבוצת דור אלון: שחר אורן
מנהלת שיווק am:pm: ליאת נוימן
מנהלת תקשורת שיווקית am:pm: הדר אריאל
דוברות: טל רבינא
הפקה
חברת הפקה: קרמי אנד קו
מפיק ראשי: יונתן כרמי
במאי משותף: שי כהן
צלם: בני מלעי
קריינות: ליאת לשם
קונדיטורית: פז גויגון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על מה הולך הכסף שלנו
    יקר 12/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי זה אתם מתפלאים שפקקן סופגנייה עולה יותר מ 10 שקלים?
    סגור