שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

במשרד הבריאות פותחים בקמפיין הסברה עם הגעת החיסונים של הקורונה לישראל, ומעודדים את הישראלים להתחסן. תקציב הפרסום בטלוויזיה משנה מגמה ועולה בכ-2 מיליון שקל לעומת השבוע שעבר | אלה העסקים שהשקיעו הכי הרבה בפרסום השבוע

ארנולד נטייב | 
חמשת הקמפיינים המובילים של השבוע (צילום רשתות, מערכת אייס)
היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה, ממשיכים במגמת העלייה בענף הטלוויזיה והדיגיטל גם לעומת השבוע שעבר, לעומת העיתונות שכבר שבוע שני ברציפות נמצאת בירידה בתקציב. במשרד הבריאות השקיעו את הסכום הגבוה ביותר בפרסום, כאשר הם קוראים לציבור הישראלי לצאת להתחסן.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, עם השקעה של כ-6.9 מיליון שקל, עלייה של כ-2 מיליון שקל מהשבוע שעבר הם: משרד הבריאות שהשקיע סכום גבוה של כ-2.5 מיליון שקל, עבור עידוד ההתחסנות. במקום השני נמצאת ישראכרט שהשקיעה כ-1.2 מיליון שקל בפרסומת על אפליקציית התשלומים החדשה שלה. במקום השלישי, דנונה שהשקיעה כ-1.1 מיליון שקל על פלא היוגורט. חברת פלאפון משיקה את מכשיר האייפון החדש עם הנחות טרייד אין, בהשקעה של כ-מיליון שקל. חברת המזון מעדנות סוגרת את הרשימה עם הפיצה החדשה באריזה שחורה, גם כן בהשקעה של כ-מיליון שקל.
גם בפרסום בדיגיטל ישנה עלייה בהיקף הפרסום, כאשר חמש הגדולות פרסמו בכ-4.4 מיליון שקל לעומת 2.7 מיליון בשבוע קודם. המשרד להגנת הסביבה מזהיר את הציבור הישראלי מקמין עץ, בהשקעה של כ-2.1 מיליון שקל, במקום השני עיריית ירושלים שקוראת לישראלים לצאת לבלות בה ומוציאה סכום גבוה יותר לעומת השבוע שעבר, עם השקעה של כ-894 אלף שקל. במקום השליש, חברת הביטוח We Sure שמפרסמת את ביטוח הרכב שלה בהשקעה של כ-773 אלף שקל. במקום הרביעי, בנק מזרחי טפחות שמציעים תשלום ללא מגע ירדו מהמקום השני בשבוע שעבר, עם השקעה של כ-322 אלף שקל. ויוסי אברהמי סוגר את הרשימה עם קמפיין הדירות החדש בהשקעה של כ-320 אלף שקל.
היקף תקציב הפרסום בעיתונות ירד השבוע ועמד על כ-864 אלף שקל, לעומת כ-956 אלף שקל בשבוע שעבר. רהיטי ניקולטי תוקעים יתד במקום הראשון, זה שבוע שני ברציפות עם השקעה של כ-217 אלף שקל. במקום השני נמצאת חנות האלקטרוניקה א.ל.מ עם מבצעי סוף שנה, בהשקעה של כ- 210 אלף שקל בפרסום. במקום השלישי נמצאים מחסני חשמל, שגם כן מפרסמים את מבצעי סוף השנה עם השקעה של כ-170 אלף שקל. במקום הרביעי, עולם הקולנוע עם מהפכת מחירים, בהשקעה של כ-140 אלף שקל ובית האבות משען סוגרים את הרשימה עם השקעה של כ-126 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה