שיווק ופרסום

טאבולה וקנדגו מרחיבות את שיתוף הפעולה, בעסקת פרסום של עשרות מיליוני דולרים

קנדגו תבצע באמצעות טאבולה פרסום בהיקף של עשרות מיליונים, במסגרת שיתוף פעולה חדש וארוך טווח בין שתי החברות. מייסד טאבולה: נרגשים לשיתוף הפעולה, השימוש של קנדגו בדאטה של טאבולה הביאה לתוצאות מרשימות" 
שרון טל | 
אדם סינגולדה. טאבולה (צילום טאבולה)
טאבולה, פלטפורמת המלצות התוכן הגדולה בעולם, הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך-טווח עם חברת קנדגו (Kendago), חברת פרסום דיגיטלי ישראלית אשר מעניקה שירותים למותגים בינלאומיים המתמחים במכירות ישירות לצרכנים (D2C). הפלטפורמה של טאבולה מאפשרת לאלפי מפרסמים להגיע לקהל רב של גולשים באתרי תוכן מובילים.
קנדגו עשתה שימוש בדאטה אשר נאסף ע"י Taboola Newsroom, כלי אשר מנתח מידע על הרגלי הקריאה של גולשים בעולם על מנת לבנות מודלים של מכירה ישירה לצרכנים (DTC). לדוגמא, נתוני צריכת התוכן של טאבולה בארה"ב לבד, הראו כי בחצי השנה האחרונה נרשמו כ-1.5 מיליארד צפיות בעמודי תוכן בנושא של ירידה במשקל. כמו כן, ב- 90 הימים האחרונים, נרשמה עלייה של 265% בחשיפת קוראים לתוכן של מותגי DTC בתחום זה. לאור הנתונים, קנדגו הצליחה להצדיק הגדלה של תקציבי הפרסום של מותגים דוגמת Trim Down Club, תוכנית התזונה והדיאטה שבבעלות חטיבת היזמות שלה, עם למעלה מ-2 מיליון לקוחות, ולהגדיל את קצב גיוס הלקוחות החדשים של המוצר ב-87% על ידי פרסום בטאבולה.
בנוסף, עושה קנדגו שימוש בתכני וידאו בטאבולה כדי להגיע לקהלי יעד באתרי תוכן מובילים. כתוצאה מכך, הגדילה קנדגו את שיעורי ההקלקה ב-42%, כמו גם את שיעור השלמת הצפייה בוידאו ב-31%, וכן, את היקפי הצפייה הכוללים בסרטוני וידאו.
במסגרת שיתוף הפעולה, הצוות של קנדגו החל לעשות שימוש ב-Taboola Creative Shop  שירות שטאבולה השיקה השנה ומיועד לסייע למותגים וסוכנויות מדיה לבצע אופטימיזציית קריאייטיב של קמפיינים פרסומיים בפלטפורמה של טאבולה. תוכנית זו מבוססת על דאטה ממאות אלפי קמפיינים פרסומיים מוצלחים ומאלפי מבחני A/B מתמשכים.
רפי מגן מנכ"ל קנדגו אמר: "אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם טאבולה כבר זמן רב, ובהצלחה רבה מאוד. טאבולה מספקת לנו תמיכה מקצה לקצה בכל ההיבטים, כולל באספקטים שיווקיים ובצד הקריאייטיב. העבודה המשותפת של טאבולה עם הצוותים הפנימיים שלנו בקנדגו, סייעה לנו לא רק לשפר את תוצאות הקמפיינים עבור הלקוחות, אלא גם לשמור על היקפי פעילות גבוהים מאוד של כל קמפיין לאורך זמן".
יח"צ
 רפי מגן. צילום: Kendago
"פרסום וידאו הוא חלק גדול ממה שאנחנו עושים והשותפויות הבלעדיות של טאבולה, מהוות הזדמנות ענקית עבור מפרסמי D2C להגדיל את ה- ROI שלהם, ולגוון את מקורות הטראפיק שלהם. גילינו כי במקרים רבים, הטראפיק שמגיע מטאבולה מייצר מכירות עם שווי לקוח גבוה יותר, דבר העוזר להגדיל את היקפי הקמפיינים. הפעילות דרשה מאיתנו לפתח מתודולוגיות חדשות, הן בצד הניהול של הקמפיין והן בצד הקריאייטיב, ומבחינה זו, הצוות של טאבולה וה-Creative Shop שלהם מילאו תפקיד מרכזי בהצלחה שלנו לטווח הארוך", הוסיף מגן.
אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה: "אנחנו מאוד נרגשים לשתף פעולה עם קנדגו, רפי והצוות, ולהרחיב את נפח הפעילות המשותף של החברות. הצוות של קנדגו תמיד שם לפניו את החדשנות כערך עליון. השימוש שקנדגו עשתה בדאטה של Taboola Newsroom הוא דוגמא מצויינת לחשיבה יצירתית ואנליטית שהביאה לתוצאות מרשימות".
"טאבולה צומחת בקצב מהיר במיוחד, הרבה בזכות קמפיינים של D2C, תוך שימוש בכלים החדשים שהוספנו - במיוחד בעולם הוידאו. אנו שמחים לעבוד בשיתוף פעולה עם קנדגו וליצור קמפיינים מוצלחים לאורך מסע הקניה של הצרכן, החל מהעלאת המודעות ועד למכירה", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה