שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

תקציב הפרסום השבוע עומד בסימן של ירידה משמעותית ביחס לשבועות האחרונים שנעמדו בעלייה. משרד הבריאות ממשיך להשקיע את הסכומים הגבוהים ביותר במטרה לקרוא לישראלים לצאת להתחסן | אלה העסקים שהשקיעו הכי הרבה בפרסום השבוע
ארנולד נטייב |  2
מותגי השבוע
היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה, נמצאים השבוע במגמת ירידה בענף הטלוויזיה והדיגיטל ביחס לשבועות האחרונים, לעומת העיתונות עם עלייה קלה בתקציב. במשרד הבריאות ממשיכים להשקיע את הסכום הגבוה ביותר בפרסום, כאשר הם קוראים לציבור הישראלי לצאת להתחסן.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, עם השקעה של כ-5 מיליון שקל, ירידה של כ-2 מיליון שקל מהשבוע שעבר הם: משרד הבריאות שהשקיע סכום גבוה של כ-1.1 מיליון שקל, עבור עידוד ההתחסנות, ירידה של כ-1.5 מיליון מהשבוע שעבר. במקום השני נמצאת תנובה שהשקיעה כ-מיליון שקל בפרסומת על היוגורט הטבעי שלה. במקום השלישי, שטראוס שהשקיעה כ-993 אלף שקל על גבינת הסימפוניה שלה. מגזין אוטו עם השקעה של כ-961 אלף שקל. חברת נוזלי הניקוי טאצ' השקיעה כ-944 אלף שקל על הפרסומת בכיכובם של אילנית לוי ואלירז שדה.
גם בפרסום בדיגיטל ישנה ירדיה בהיקף הפרסום, כאשר חמש הגדולות פרסמו בכ-1.7 מיליון שקל לעומת 3.9 מיליון בשבוע הקודם. בנק מזרחי טפחות מדיח את המשרד להגנת הסביבה מהמקום הראשון עם הפרסומת על הפתרונת לקידום העסק בהשקעה של כ-410 אלף שקל, כאשר הבנק קטף גם את המקום השני על הפרסומת ''נפגשים'', כאשר הבנק מזמין את לקוחותיו להגיע לסניף בהשקעה של כ-356 אלף שקל. במקום השלישי, גלילאו שמפרסמים את הירחון שלהם בהשקעה של כ-351 אלף שקל. במקום הרביעי, המשרד להגנת הסביבה שצונח מהמקום הראשון, עם הקמפיין 'קמין עץ עלול להיות סכנה בוערת' בהשקעה של כ-323 אלף. חברת הביטוח We Sure סוגרת את הרשימה עם קמפיין ביטוחי הדירות בהשקעה של כ-309 אלף שקל. 
היקף תקציב הפרסום בעיתונות דווקא עלה השבוע בסכום זעום של 10 אלף מהשבוע שעבר ועומד על כ-830 אלף שקל. רהיטי ניקולטי תוקעים יתד במקום הראשון כבר שבוע שלישי ברציפות עם השקעה של כ-227 אלף שקל. במקום השני נמצאת חנות המשקפיים אופטיקה הלפרין, בהשקעה של כ- 182 אלף שקל בפרסום. במקום השלישי נמצאים מחסני חשמל, עם השקעה של כ-147 אלף שקל. במקום הרביעי, סופר פארם, בהשקעה של כ-137 אלף שקל ורהיטי חן איטליה סוגרים את הרשימה עם השקעה של כ-135 אלף בפרסום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמיתי שמפרסמים עוד בעיתונים? (ל"ת)
    ששי 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה רק מראה כמה יפעת זה קשקוש (ל"ת)
    אחד שיודע 01/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור