שיווק ופרסום

חברת ענק לקנאביס בין הזוכות בפרס החדשנות של 2020

איגוד השיווק משיק את פרס החדשנות שיחליף את פרס ההשקה המנצחת ומכריז על הזוכים בפרס החדש לרבעון השלישי של שנת 2020. קרונוס, חברת הקנאביס שנסחרת בנאסד"ק בשווי של 2 מיליארד דולר גם ברשימה לצד חברת אשראי וחברות מזון 
מערכת ice | 
קנאביס (צילום freepik)
איגוד השיווק מחליף את פרס ההשקה המנצחת בפרס החדשנות ומכריז על הזוכים לרבעון השלישי של 2020, חברת הקנאביס קרונוס ישראל, ישראכרט וחברות המזון יכין ואסם. האיגוד בחר 4 ארגונים על מהלכים מנצחים ברבעון השלישי ולהלן החברות והנימוקים:
קרונוס ישראל – פיס נטורלס
הצלחת אסטרטגיית השיווק של החברה הייתה יצירת חשיפה של המותג לשלושת קהלי היעד: רוקח, מטופל ורופא, ובידול המותג כאיכותי יותר משאר המשווקים קנאביס. בזכות ההצלחת הקמפיין השיווקי המוצר תפס נתח שוק משמעותי בשוק רווי מתחרים ובזמן קצר מאוד.  בחודש יוני היה לחברה הסכם סחר עם 3 בתי מרקחת וכיום, לאחר השקת המוצר והחדירה שלו לשוק יש הסכמי סחר עם כ-100 בתי מרקחת. לאורך חצי שנה גדלו היקפי המכירות ובחודשים נובמבר-דצמבר הגיעה החברה להיקפי מכירות הדומים לשחקניות ותיקות בשוק, תוך מיצובה של החברה כמובילה ואיכותית אודות לאסטרטגיית שיווק והחדרת מוצר יוצאים מן הכלל.
קרונוס ישראל בחרה להתאים את האסטרטגיה העסקית הדיגיטלית לשוק המקומי יחד עם BO – Business Online, חברת ייעוץ המחוברת לשוק ולצרכן הישראלי, שסייעה גם בליווי ויישום תוכנית העבודה להקמת הנכסים והזירות הדיגיטליות. האסטרטגיה הדיגיטלית שנבחרה ממוקדת במסע הלקוח של המטופל ונותנת מענה לצרכיו המשתנים לאורך הדרך באמצעות תוכן.
רוני כ"ץ סמנכ"לית שיווק ומכירות קרונוס ישראל: "אני שמחה ומודה על הבחירה של האיגוד במותג peacenaturals כהשקה המוצלחת. כחלק מיישום האסטרטגיה, יצרנו יחד עם השותפים שלנו חברת הייעוץ BO-Business Online בתקופה קצרה ערוצים ונכסים דיגיטלים כמו אתר אינטרנט, ניוזלטרים, פייסבוק, לינקדאין ושיתופי פעולה באתרי תוכן. בקרוב נשיק ערוצים דיגיטליים חדשים ופורצי דרך בתעשייה, stay tuned".
אסף דותן, מייסד ומנכ"ל חברת הייעוץ BO – Business Online: "אנחנו גאים בקרונוס ישראל על זכייתם בהשקה המנצחת של איגוד השיווק. שמחים להיות שותפים לדרך של ארגונים הרואים ערך בגיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח בערוצים הדיגטליים להשגת תוצאות עסקיות".
ישראכרט – שירות התשלומים Anypay במובייל ובאפליקציית קבוצת ישראכרט
קבוצת ישראכרט הייתה הראשונה להשיק שירות לתשלום בטאצ' בנייד, בתוך משבר בריאות עולמי, בזמן סגר ובין סגרים ואילוצים ולייצר עניין והנעה לפעולה למוצר תשלומים חדש.
השקת שירות התשלומים Anypay מוכיחה את השינוי שעברה קבוצת ישראכרט שיצאה לדרך חדשה כחברת פיננסים, ובכך היא מוכיחה שהיא לא נחה על זרי הדפנה והיא מפתחת מתודולוגיות חדשות, כדי להמשיך להתפתח ולתת ללקוחות שלה את המוצרים המתקדמים ביותר שמתאימים לצרכים המשתנים שלהם. Anypay, הוא המנוע שמכניס לקוחות לתוך האפליקציה שמהווה one stop shop לחדשנויות הקצה של החברה. בנוסף, השירות הצליח לסחוף אחריו את החברה ולהראות לשוק כולו שגם חברה ותיקה יכולה להתנהל בצורה אג'ילית ולהקדים את כולם עם פתרון מתקדם שמותאם לתקופה. השקת המוצר זכה לסיקור נרחב ואוהד בעיתונות ששם דגש על הקדמת השוק והראשוניות בהשקת השירות.
יכין – שימורי חומוס
הקונספט הצרכני שנבחר לחומוס: "הכי טעים להכין בבית" תואם את תקופת הקורונה שבה הפוקוס להכנת אוכל טעים ומגוון בבית עלה.  יכין התמקדו בהעברת המסר כמה פשוט וטעים להכין חומוס בבית ועכשיו זה גם קל מאוד. הקבילו את הכנת החומוס בבית להכנת טחינה בבית. המשפט שפתח את הדלת לשינוי תפיסת הצרכן: "טחינה מכינים בבית, וחומוס? חומוס ברור שמכינים בבית".
בנוסף ייצרו סרטונים קצרים שכיף לראות ועושים חשק לחומוס, סרטים פשוטים ובגובה העיניים, ללא פרזנטורים שאפשרו הפקה זולה וניצול תקציב בצורה מיטבית. נעשה שימוש חכם בתקציב יחסית קטן באמצעות מהלך מצטבר, ששוחרר במספר גלים ושמר על שיח ציבורי קולינרי במשך 12 שבועות רצופים  וייצר ויראליות.
צרכנים העלו מאות תמונות וסרטונים של עצמם מכינים חומוס ומצלחתים- כי מי לא אוהב להראות את החומוס שהוא עשה בעצמו ויצא לו מעולה.
לראשונה חברת שימורים משיקה מוצר עם ערך קולינרי ומצליחה להכניס צרכנים חדשים לקטגורית השימורים, כאשר בעשור האחרון צרכנים רק עוזבים את הקטגוריה בגלל תפיסת בריאות שלילית וחוסר רלוונטיות ואטרקטיביות.
אסם – פתיבר פינוקים
האסטרטגיה השיווקית הייתה להעביר את המסר שפתיבר אסם האהוב נכנס לעולם העוגיות המפנקות, תוך כדי יצירת ריגוש סנסורי ונחשקות למוצר עם הדגשת האלמנט הקרמי המפנק.  מתוך הבנה שכמעט כל ישראלי מחובר לפורמט המוצרי וחווה אותו במהלך חיוו, המסר שהוביל את המהלך היה "פתיבר פינוקים- איפה היית עד עכשיו?"
הרעיון היה להדגיש את הציפייה הגדולה של הצרכן הישראלי לפורמט המוצרי הכל כך אהוב ומוכר. ההצלחת השיווקית טמונה במתיחת המותג, לקחו את אחד המותגים הוותיקים והמצליחים באסם- פתיבר, ולראשונה עשו לו מתיחת מותג מעולם הביסקוויטים המוגדר כבייסיק לעולם העוגיות המפנקות. עבור הצרכן שמאוד אוהב את מותג פתיבר מדובר בחדשנות מרגשת ומסעירה שיוצרת עניין רב ורצון להתנסות במוצר.
המוצר פתיבר פינוקים התקבל באהדה גדולה בקרב צרכנים, והיו אלפי תגובות ברשת ובמדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה