שיווק ופרסום

מוטי שרף תוקף: "הקמפיינרים הפוליטיים מייצרים סיסמאות ריקות"

יועץ התקשורת הבכיר בפוסט נוקב במיוחד על הקמפיינים למפלגות השונות לקראת הבחירות: "העתק הדבק של פוסטרים שקופים לציבור, אין אומץ, אין אמירה, אין חשיבה ואין אסטרטגיה, כאיש מקצוע אני מזהה רשלנות מקצועית", ומי בכל זאת זכו לציון 'עובר'?
כפיר אדר |  7
מוטי שרף (צילום רמי זרנגר)
מוטי שרף, מבכירי יועצי התקשורת, יוצא נגד תרבות הקמפיינים העכשווית לקראת הבחירות. טענות לרשלנות, סיסמאות ריקות מתוכן ומי הקמפיינרים שבכל זאת מקבלים 'ציון עובר'? 
"אזהרת פוסט - אין בדברים שאומר משום הבעת עמדה פוליטית", כתב שרף והמשיך: "החלטתי בגיל 28 כשפרשתי ממשרד האוצר - שלעולם לא אעשה קמפיינים פוליטיים. כי להשקיע את המוח במגלומנים נרקסיסטיים איננו ייעודי. בחרתי לבנות חברת ייעוץ תקשורת הממוקדת בייעוץ תקשורתי-אסטרטגי לתאגידים גלובאליים ומקומיים הממוקדים בעולם העיסקי והטכנולוגי (שם למוח יש ערך) עד כאן עליי".
עוד הוסיף: "אז מה היה לנו כאן: ארבע מערכות בחירות רצופות זה ״יום הכיפורים״ של הקמפיינרים הפוליטיים בישראל - אף אחד מהם לא הצליח להבקיע ולגעת בעצב הנכון של החברה בישראל וליצור סחף של מנדטים שיגמור את הבחירות בנוקאאוט. הם כולם רצים להתראיין ולהסביר את המהלכים שלהם. אסכם לכם: ״היינו מנצחים אם המועמד שלנו לא היה.....אני מפנה את אותם קמפיינרים לראובן אדלר שהכתיר את אריק שרון לראש ממשלה - האיש שהיה המושמץ בישראל. געגועי המקצועיים לדור הנפילים: ראובן אדלר, מוטי מורל, איל ארד, ארתור פינקלשטיין - שהכריעו בחירות בסיסמא אחת גאונית שפילחה את הלב של ישראל והעמידה את הבוחר הישראלי בפני שאלה קיומית בבואו לקלפי".
לסיום כתב: "הם יצרו חרדת קודש במעמד הבחירה והבהירו לכולנו שהבחירות הם על החיים שלנו. היום הקמפיינרים הפוליטיים מייצרים סיסמאות ריקות, העתק הדבק של פוסטרים שקופים לציבור, אין אומץ, אין אמירה, אין חשיבה ואין אסטרטגיה. הקמפיינרים היחידים שזוכים אצלי לציון עובר פלוס הם אלה של הליכוד - (בואו נודה שמסי משחק איתם בקבוצה) מסתבר שאסטרטגי פוליטי טוב - חשוב יותר ממועמד טוב - ועד שלא יהיה פה קמפיין פוליטי חזק, אמיץ, בולט ויצירתי - של קמפיינר עם תעוזה וחוכמה - הבחירות החמישיות הן בטוחות. כאיש מקצוע אני מזהה רשלנות מקצועית - שעולה למשק מיליארדים של מערכות בחירות. את החשבון אנחנו משלמים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פשוט ומדויק (ל"ת)
    גיא אופק 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    חוץ מהקטע של הדוגמן. זה דווקא נכון (ל"ת)
    דני לוי 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    למקרה של בלבול
    דני לוי 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    באחד הטוקבקים הזדהה טוקבקיסט בשם דני, מה שהוביל ללחשושים האם אני עומד מאחוריו. אז אין לי קשר אליו. מוטי חבר יקר, מנטור בחלקים מסוימים של חיי, וגאון באופן כללי. כל מה שהוא אמר לי בפגישתנו הראשונה, לפני עשר שנים, קרה אחד לאחד. הוא גם זה שביום הראשון של המשבר, התקשר אלי בתחילת היום ואמר לי: אני יודע שאתה מנהל עסקי גרוע. אתה חייב להיות מוכן למה שקורה. על כן קח נייר ועט ותכתוב. והכתיב לי עשרים דברים. שאת כולם עשיתי על המקום. והם אלה שסייעו למשרד שלנו לצלוח את המשבר ולהגיע לחוף מבטחים. אז למען הסר ספק, לא כתבתי את הטוקבק. ומה שנכתב על מוטי שרף , כנראה על ידי בעל עניין, משקף את ההיפך הגמור מהמציאות.
    סגור
  • 3.
    חחח ממש דני שובבני (ל"ת)
    מוטי שרף 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    צודק ב-100%
    לאה 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קמפיינרים שפשוט באים לקחת את הכסף לעשות סיבוב וללכת , אבל הם צודקים , אם ראשי המפלגות כאלה רדודים אז למה שלא יעשו עליהם סיבוב -:)
    סגור
  • 1.
    הוא עוד קיים?
    דני 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    משרד כושל שאיבד את לקוחותיו הגדולים האחד אחרי השני אדם בודד שתקוע כבר 20 שנה באותו המקום. אלק "לא לוקח" קמפיינים פוליטיים? למה מי בכלל יפנה אל הלא מעודכן הזה? כן ניסה לעבוד עם ניר ברקת והביא לו הצלחה "אסטרטגית" אדירה בדמות זה שהוא ח"כ ולא שר. מוטי מוטי לך לעשות תמונות של דוגמן ,זה מה שנשאר ממך
    סגור
  • יחסית למישהו שלא רלוונטי 20 שנה די השקעת בו
    דפנה 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי שאתה נמשך אליו????????
    סגור