שיווק ופרסום

מדבקות של מרצ על חבילות של אסוס: הקמפיין הפוליטי שרוכב על הקורונה

הקמפיין של מפלגת השמאל פונה לקהל הצעירים התל אביבי, לאחר שכבר השתמשו באפליקציית טינדר, משרד הפרסום "דאון דה פילד" מביא את מרצ עד לבתים: מדבקות של המפלגה יופיעו על חבילות: "רק אצלנו אתה יודע שמה שהזמנת זה בדיוק מה שתקבל"
יהודה לוינגר |  1
מדבקות של מרצ (צילום מסך)
קמפיין פוליטי של "מרצ" מנצל את תקופת הקורונה והעלייה בהזמנות דרך האינטרנט, דרך הדבקת מדבקות של המפלגה על חבילות בבתים ברחבי תל אביב.
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום "דאון דה פילד" ואיש הקריאטיב עומרי מרכוס שאחראים על כמה מהלכים חדשניים בפרסום הפוליטי בישראל ואשר אמונים על הקמפיין של מרצ בבחירות הקרובות. 
בשבוע שעבר הגיעו לשלוש מאות אלף ישראלים באפליקציית טינדר בקמפיין חדשני, כאשר אנשים החליפו את תמונת הפרופיל לתמונה של מרצ עם משפטים כמו ״אתם יכולים לסמוך עלינו שזה לקשר רציני החלקת פעם ימינה והצטערת על זה״ ונוספים. 
השבוע הם משיקים קמפיין חדשני נוסף ברוח התקופה שבמסגרתו עשרות אלפי בתים יקבלו מהדואר פרסום על גביי החבילות שלהם. משפטים כמו ״אצלנו אין חתול בשק, רק על מרצ אפשר לסמוך״ או ״רק אצלנו אתה יודע שמה שהזמנת זה בדיוק מה שתקבל״.   
הקמפיין רוכב על העלייה החדה בהזמנות איקומרס בעקבות הקורונה. כבר תוך מספר שעות זוהתה תנועה ערה של אנשים שקיבלו את החבילות ושיתפו בעמודי הרשתות החברתיות ביוזמתם ובאופן אורגני.  בשבוע הבא מתכננים להשיק גם קמפיין מיוחד וחדשני בוויז ולטענת איתמר רועי מבעלי המשרד, צפויות עוד הפתעות נוספות בהמשך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כותרת
    שם 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאסוס תמיד יש בעיה במידות של הבגדים
    סגור