שיווק ופרסום

הליקון השיקה פלטפורמה טכנולוגית המיועדת לחבר את אמני ישראל עם מותגים בינלאומיים

חברת התקליטים הליקון השיקה את פלטפורמת MARKERS בישראל. המיזם הטכנולוגי החדש יאפשר לאמנים ויוצרים ישראלים לקיים קשרים ישירים עם חברות ומותגים מקומיים ובינלאומיים, ולייצר הזדמנויות עסקיות שיכולות לקדם את היצירה שלהם בארץ ובעולם
ארנולד נטייב | 
שני פלד ורוני בראון (צילום יואב רודא)
חברת התקליטים הישראלית הליקון מודיעה היום (שלישי), על השקתה וניהולה בישראל של פלטפורמת MARKERS, עבור אמנים ויוצרים מקומיים, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת TechnoArt. 
המיזם הטכנולוגי החדש של שתי החברות יאפשר לאמנים ויוצרים ישראלים לקיים קשרים ישירים עם חברות ומותגים מקומיים ובינלאומיים, ולייצר הזדמנויות עסקיות שיכולות לקדם את היצירה שלהם בארץ ובעולם. באירוע ההשקה, שהתקיים און ליין ב-10 לינואר, הפלטפורמה נחשפה עבור מגוון נבחר של יוצרים ואמנים ישראליים.
כל אמן ויוצר מתחומי אמנויות הבמה יכול להירשם בחינם עם השם והפרופיל שלו בפייסבוק/אינסטגרם וליצור לעצמו פרופיל באתר המציג את העשייה שלו ואת האפשרויות שהוא מציע לשיתוף פעולה איתו (כולל עלויות).

צילום: טכנוארט
רוני בראון, מייסד חברת הליקון שתפעיל את הפרויקט בארץ: "אני שמח על שיתוף הפעולה ומשוכנע שפתרונות טכנולוגיים, כדוגמת Markers,  הנותנים מענה לצרכים שסומנו על ידי האמנים, יתרמו מהותית להמשך צמיחתה של תעשיית המוסיקה ומה שנמצא בפריפריה שלה - בארץ ובעולם. אני שמח לקחת חלק בהנגשת פתרונות, שבמיוחד בתקופה מאתגרת זו, יועילו הן לאמנים והן למשתמשים".
שני פלד, מנכ"לית TechnoArt: "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת ההשקה של המוצר הראשון מבת TechnoArt. עברנו מסלול ארוך וחשוב לזהות את צרכי האמנים וזה מרגש להנגיש את הפלטפורמה לקהל מאמנים במיוחד בעת הזו".
אלון פריד, מנהל הדיגיטל בהליקון: "מאז ומתמיד אחת ממטרותיה של הליקון הייתה הנגשת מוזיקה להמונים באמצעות חיבור האמנות לטכנולוגיה – באמצעות תוכנות וחומרה שפותחה במיוחד עבור הפצת מוזיקה בשנות התשעים; דרך שיתופי פעולה עם חברות הסלולר בארץ במציאת מודל חדש; יעוץ, השקעה וליווי סטרטאפים שונים בתחום המוזיקה. במיוחד בימים אלו, בהם המוני אמנים איבדו את אחד מאפיקי ההכנסה העיקריים שלהם, חשוב למצוא דרכים יצירתיות לחשיפה ושיתוף פעולה מסחרי עבור מוזיקאים דרך החיבורים למותגים ומפרסמים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה