שיווק ופרסום

ועד עובדי סלקום הגיש מכתב התייחסות למשרד התקשורת על בקשתו לקבל מידע על לקוחות חברות הסלולר

יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום הודיעה כי לא תהיה מוכנה לשתף פעולה עם הוראת משרד התקשורת ואף קראה לחברות נוספות להצטרף אליה: "קוראת להנהלות ולראשי הוועדים בחברות התקשורת האחרות לאזור אומץ ולהצטרף אליי למחאה"
מערכת ice | 
מיה יניב (צילום רז בירגר)
בהמשך להצהרתה כי תתנגד לשתף פעולה עם דרישת משרד התקשורת לשתף מידע של מנויים, יו"ר וועד עובדי קבוצת סלקום, מיה יניב, הגישה היום (שני), מכתב התייחסות למשרד התקשורת.
במכתבה טענה יניב כי מדבור במהלך פסול שאינו יכול לעבור במשטר דמוקרטי. "אני חוזרת וקוראת להנהלות ולראשי הוועדים בחברות התקשורת האחרות לאזור אומץ ולהצטרף אליי למחאה נגד המהלך המופרך הזה כלפי ציבור האזרחים במדינת ישראל". מסרה היום יניב לעובדי קבוצת סלקום.
כזכור, לפני שבועיים הודיע משרד התקשורת כי ידרוש לקבל מידע מקיף על השימוש בשירותי התקשורת של תושבי המדינה, כשחברות התקשורת מצידן יידרשו להעביר עשרות פרטי מידע על כל בית אב בהם כתובת המנוי, אורך שיחות הטלפון שלו, כמויות הנתונים ומשך הגלישה שלו באינטרנט, משך הצפייה בערוצי הטלוויזיה השונים, התעריפים המשולמים עבור כל שירות ועוד נתונים רבים. בין החברות שנדרשו למסור את הנתונים נמנו ספקיות התוכן הוט ויס, מפעילות הסלולר ועוד חברות מדיה.
בהודעה שהוציא משרד התקשורת בעניין זה, כתב: "לצורך שיפור וייעול הליכי קבלת ההחלטות, קביעת התנאים וההוראות שבתחומי האסדרה של המשרד, ועיצוב מדיניות האסדרה והפיקוח בהתאם לתמונת השוק העדכנית ביותר, מעוניין משרד התקשורת ליצור בסיס נתונים משרדי הכולל מידע על מאפייני צריכת השירותים בקרב מנויי חברות התקשורת. המידע נועד על מנת לאפשר מעקב אחר רמת התחרות בתתי-השווקים השונים, תוך ביצוע ניתוחים אודות דפוסי צריכת המנויים, וזיהוי מגמות ושינויים, לרבות מהלכים אנטי-תחרותיים הדורשים את מעורבות המשרד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה