שיווק ופרסום

קמפיין לאינטרנט של בזק בצל הקורונה עם אלה לי וגידי גוב

אחרי עומר אדם, אגם בוחבוט וכוכבי מוזיקה מהשורה הראשונה, כוכבת המוזיקה של 2020 תיקח חלק בקמפיין לצד הפרזנטור הוותיק, כאשר שוב שיר מוכר ילווה את הפרסומת
כפיר אדר |  1
הקמפיין החדש של בזק (צילום ליאור נורדמן)
אלה לי, אולי הכוכבת הגדולה ביותר של עולם המוסיקה לשנת 2020 ופריצת השנה בכל המצעדים ותחנות המוסיקה, תככב לצד גידי גוב בקמפיין חדש לאינטרנט של בזק. לצד גוב ואלה לי מופיעות משפיעניות רשת.
הקמפיין החדש של בזק מתכתב עם המציאות אותה כולנו חווים בעקבות התפשטות הקורונה ומוביל לתובנה שכשעובדים ומבלים בבית צריכים אינטרנט עוצמתי של בזק. הקמפיין בכיכובה של  אלה לי לצד גידי גוב נוגע בסוגיה האקטואלית שבעידן הקורונה התהפכו היוצרות בבית ויותר יותר בני נוער מוצאים עצמם "עובדים" ברשת וההורים הם אלה ש"מפריעים" להם לעבוד.
בסרטון, אלה לי ומסביבה בנות שעוזרות לה להצטלם ולעלות סרטון מתמודדות עם ווי פי שנתקע ובתסכולה הולכת למטבח ומבקשת מאמא שלה להחליף נתב, במקביל כוכבות רשת בתחומים שונים דניאל עמית, דניאלה דואק ויובל כספית (איפור, הלבשה, אפיה) עובדות ומנסות גם הן לעלות סרטון וגם שם הווי פי נתקע, ניגשות לאבא שמשחק פלייסטיישן ומבקשות שיחליף נתב, ואז ... בדלת מגיע גידי כשליח שמביא להם את הנתב כפתרון לבעיית הווי פי. כל הטוב הזה קורה במסגרת קמפיין לשירות האינטרנט של בזק. בדומה לקליפים ולסרטונים של בזק בשנים האחרונות, מדובר גם הפעם בקליפ מגניב וכיפי עם רקדניות שמעביר את המסר באמצעות שיר מוכר.
"היום, יותר מתמיד, אנחנו עובדים ולומדים מהבית וצריכים אינטרנט עוצמתי שיאפשר לכל המשפחה ליהנות מצריכת תכנים על גבי האינטרנט בו זמנית וללא הפרעות במיוחד שבימינו, ובמיוחד כשהעבודה והבילוי משתלבים יחד במקום אחד בבית", מסרה מיכל רוזנטל מנהלת תקשורת שיווקית חברת בזק.
"כידוע, בזק הייתה הראשונה להוביל קמפיינים ושירים עם כוכבי בני נוער בפרסומות, כדוגמת נועה קירל, אגם בוחבוט ועומר אדם. כבעבר, בזק פונה לקהל צעיר, מעודכן ומבצעת חיבור בין דורי הן במסרים והן בערוצי החשיפה לצד החדשנות ופריצת הגבולות בכלי הפרסום.  בקמפיינים הקודמים הדגשנו שצריכת הטלוויזיה עברה לצפייה באמצעות האינטרנט שעולם הגיימינג עבר למשחקים ברשת (און ליין) ולכן חשוב שיהיה לכולנו אינטרנט חזק, יציב ועוצמתי של בזק ועכשיו נוסף אליו גם רובד נוסף של עבודה ולימודים מהבית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת עם אלה לי - אפשרית בלי גידי גוב
    ג׳אנה 02/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק הפרסומות עם גידי גוב, וואי פאי מדבר יותר לצעירים , אלה לי נפלאה בפרסומת והשילוב שוב עם גידי גוב ממש מיותר וכבר נמאס לראותו בבזק. הפרסומת עם אלה לי מקסימה
    סגור