שיווק ופרסום

נטע אלחמיסטר נבחרה כפרזנטורית רשת אירוקה, כמה יעלה הקמפיין?

במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד
יהודה לוינגר | 
נטע אלחמיסטר (צילום גיל חיון)
הדוגמנית נטע אלחמיסטר בת ה-26 נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של אירוקה (ERROCA)  המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה.   
במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.
צילומי קמפיין הקולקציה החדשה ל2021 יערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בתל אביב מבית מלונות בראון ויעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, במהלך חודש אפריל, להשקת קולקציות אביב קיץ 2021.
לדברי לי אפיק,  מנכ"ל רשת אירוקה: "שיתוף הפעולה עם נטע מוכיח את עצמו מהיום הראשון. היא ממשיכה להיות רלוונטית ולייצר באזז ועניין בכל קמפיין. היא מזמן הפכה להיות חלק ממשפחת אירוקה ואנחנו שמחים ונרגשים להמשיך לעבודה איתה זו השנה השלישית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה