שיווק ופרסום

חברת הצבעים נירלט בקמפיין עם הפרזנטור החדש לחברה: קובי מאור

חברת הצבעים "נירלט" מכוונת להוביל את שוק הצבע בישראל ומשיקה סדרת צבע אקרילית חדשה וייחודית שפותחה בטכנולוגיה - סדרת אקווניר יחד עם הפרזנטור החדש שלהם השחקן קובי מאור

מערכת ice | 
עמרי לוטן קובי מאור (צילום ליאור נורדמן)
חברת הצבעים "נירלט" יוצאת במהלך פרסומי נרחב, פרזנטור חדש לחברה - השחקן קובי מאור וכולל שפה פרסומית חדשה. במסגרת ההשקה יוצאת נירלט במהלך פרסומי נרחב שיעלה בטלוויזיה ובסושיאל החל מתאריך 23.2 בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל.
חברת הצבע המובילה נירלט מתכננת מהפכה בעולם הצבע ויוצאת במהלך נרחב על מנת לכבוש ולהוביל את שוק הצבע האקרילי. המהלך כולל השקה של סדרת צבעים אקריליים חדשה, שפותחה בטכנולוגיה בלעדית וחדשנית הטובה ביותר בשוק תחת המותג אקווניר תוך מיתוג מחדש הכולל לוגו עדכני ושפה מותגית עדכנית ובולטת המייצרת נראות חזקה ואחידה.
השקת סדרת אקווניר החדשה – הדור הבא של צבעי הקירות, צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית USP תלווה במהלך פרסומי נרחב הכולל שפה פרסומית חדשה וכן פרזנטור חדש השחקן קובי מאור. היקף הקמפיין במונחי יפעת עומד על כ-5 מיליון שקל. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה