שיווק ופרסום

סודהסטרים בקמפיין למאבק באלימות נגד נשים

חברת סודהסטרים ופורם מיכל סלה בפרויקט מיוחד - קמפיין להעלאת המודעות לסימני אלימות בקשר זוגי. החברה רתמה את צוותי הפרסום שלה להפקת הקמפיין. מדברי המנכ"ל "המגזר העסקי חייב להתגייס לנושאים כאלה"
מערכת ice | 
מתוך הקמפיין (צילום מסך)
חברת סודהסטרים ופורום מיכל סלה משיקים היום (ראשון) קמפיין משותף להעלאת המודעות לסימנים אלימות בזוגיות. בשנה האחרונה חלה עליה חדה בפניות ובדיווחים של נשים למוקדי הסיוע ולמקלטים. הפורום שם לעצמו יעד של אפס מקרי רצח בשנה, ולשם כך נדרשת מודעות רחבת היקף לכלל תמרורי האזהרה.
בלב הקמפיין סרטון ובו נראה רופא אשר בודק את אישון המטופלת ו"מאשר" כי לא נותר שום סימן בעיניה בעקבות "מכה" שקיבלה. בסיום הסרטון אומר הרופא "אני מצטער... רק את מוציאה ממני כאלה דברים". אז, מבין הצופה כי מדובר בבן זוג אלים וכי תמרורי האזהרה אינם תמיד סימנים פיסיים. כמו כן, זוגיות אלימה יכולה לקרות מאחורי כל דלת ועל כולנו לגלות ערנות כדי למנוע את הרצח הבא.
מנכ"ל סודהסטרים העולמית אייל שוחט מסר: "סודהסטרים מחויבת למאבק באלימות נגד נשים ולעשות כל שניתן לצמצום התופעה האיומה הזו, המגזר העסקי חייב להשמיע את קולו ולהתגייס למען נושאים בעלי חשיבות חברתית מהמעלה הראשונה. אני מודה לפורום מיכל סלה וללילי בן עמי העומדת בראשו ומנתבת את השכול האישי שלה לעשייה חברתית יוצאת דופן".
לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, ויו"ר פורום מיכל סלה מסרה: "התחושה היא שמאז הרצח של מיכל, השיח השתנה ויש הירתמות אדירה של בכירות ובכירים בתעשייה להשגת היעד שהצבנו: אפס נרצחות בשנה. כניסתם של שחקנים חדשים למגרש - היא שעושה את כל ההבדל בהתמודדות עם המגיפה הקשה ורבת השנים של אלימות כלפי נשים. סולידריות ומודעות חברתית - מקרבת היעד. יחד נציל חיים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה