שיווק ופרסום

השחקנית דניאל גל תככב בפרסומת של אזורים living

השחקנית דניאל גל המוכרת לנו מהטלוויזיה הישראלית אשר שיחקה במגוון תפקידים ובניהם תאג"ד, נבחרה לככב בפרסומת החדשה living מבית חברת הנדל"ן אזורים

בן רז | 
גיל גורביץ דניאל גל עדי ראובני (צילום ניר ירון בן טל)
Living מבית חברת הנדל"ן "אזורים" המתמחה בייזום והקמה של מתחמי מגורים להשכרה לטווח ארוך משיקה באופן רשמי את מיתוג החברה ותחום התמחותה בפרסומת חדשה בה תשחק דניאל גל. הפרסומת תשודר ב"קשת 12" וב"רשת 13", בתאריך ה- 18.4.
הפרסומת
הפרסומת, בהובלת משרד הפרסום סאביו, מתארת את מהפכת הדיור של ליווינג, דיור להשכרה לטווח ארוך, דרך העלילה המשקפת  את הלך הרוח של הדור החדש והצורך שלהם במוצרים חדשניים  ומודרניים וביניהם בתחום הדיור.
דניאל גל שיחקה במגוון תפקידים בקולנוע ובטלוויזיה ביניהם: "ביום שבו האדמה רעדה", "תאג"ד" ו "קו 300". בימים אלה, עם החזרה לתיאטרון, דניאל עולה עם הצגה חדשה מבית ליסין "סינית אני מדברת אליך".
ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living: "אנו שמחים להוביל את מהפכת הדיור להשכרה בישראל ולהשיק זאת בפרסומת חדשה ועכשווית בה תשתתף השחקנית המוכשרת, דניאל גל. הפרסומת תשקף לציבור את הערכים בהם מאמינה אזורים Living של שכירות ארוכת טווח, דינאמיות הוגנות, ואיכות. אנו מזהים ביקושים שהולכים וגוברים אצל משפחות וזוגות צעירים אשר רוצים לחיות באיכות חיים גבוהה, בדירות פרימיום חדשות ומבלי להמתין לרגע בו יוכלו לרכוש דירה."
דניאל גל: ״שמחתי לקבל את ההצעה המחמיאה של אזורים living. זכיתי להכיר את משפחת אזורים והרעיונות המהפכניים שהם מובילים בתחום הדיור״".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה