שיווק ופרסום

משרד היח"צ של לימור כרסנטי מקבל תקציבים חדשים

משרד היח"צ החיפאי של לימור כרסנטי יקבל שלושה תקציבים חדשים מתחום הקולינריה בחיפה, שניים מהם של מסעדות חוף חדשניות שיהנו משירותי היח"צ של כרסנטי. המשרד מחזיק בתקציבי פרסום רבים במגוון תחומים
שירה יום טוב |  2
לימור כרסנטי (צילום סם יצחקוב)
משרד היח"צ של לימור כרסנטי מתחדש היום (שלישי) ב-3 תקציבים למחלקת הקולינריה. התקציבים החדשים הם של מסעדת ביץ' קלאב חיפה, מסעדת נירוונה חיפה וכן מסעדת פרש דה מרקט קריות.
משרדה של לימור כרסנטי יתחיל להוביל את מערך יחסי הציבור והליווי התקשורתי עבור המסעדות החיפאיות. מסעדת פרש דה מרקט- מסעדת פיוז'ן המשלבת מספר מטבחים. מאכלים ים תיכוניים המשלבים מנות מהמטבח הישראלי, האיטלקי והיווני וממוקמת במתחם ביג קריית אתא. 
ביץ' קלאב היא מסעדת שף שגולת הכותרת שלה היא מטבח פתוח שבו המנות מבושלות מול עיני הסועדים לצד טאבון שממוקם במרכז המסעדה, בו נאפים במקום לחמים מסוגים שונים ומנות שונות ומפתיעות. המסעדה ממוקמת על חוף הים באווירה צעירה וקייצית. 
גם נירוונה פרש קיטשן היא מסעדת חוף. המסעדה מגישה תפריט קולינרי עשיר מחומרי גלם איכותיים, לצד בר משקאות מגוון ויושבת בחוף דדו בחיפה.
לימור כרסנטי, בעלת משרד היח"צ כרסנטי בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום התקשורת ויחסי הציבור. משרדה מתמחה בניהול מערך יחסי ציבור, ייעוץ תקשורתי, שירותי תוכן, הפקות, סושיאל וקידום קמפיינים דיגיטליים, ללקוחות בתחומי הקולינריה, בריאות, נדל"ן, פיננסים, משפטים, תיירות, תרבות, לייפסטייל ועוד בכל רחבי הארץ. לפני כחצי שנה בלבד החלה ללוות את חברת הנדל"ן אביב יזמון נדל"ן וכן את חברת שיכון ובינוי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תקציבים חדשים
    תום 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום, יש לי משרד פרסום בכפר ירכא בצפון, לאחרונה משרדי התחדש בשלושה תקציבים חדשים: פיצוצית אחמד ובניו מאפיית בייגלך חם של השפית פאטמה חנות חומרי בניין סלאח ומוחמד אשמח לכתבה באתר שלכם
    סגור
  • 1.
    לפי מספר התיקים שמפרסמת הגב' רני רהב צריך להתחיל לדאוג (ל"ת)
    כרסנטי 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור