שיווק ופרסום

טאצ' בקמפיין חדש בעלות כוללת של 4 מיליון שקלים

טאצ' יוצאת בקמפיין רחב במדיות השונות להשקת סדרת נייר טואלט חדשה, את הקמפיין מובילים בני הזוג אילנית לוי ואלירז שדה שנבחרו לשמש כפרזנטורים של המותג
בן רז | 
קמפיין טאצ (צילום יחצ טאצ)
קבוצת שניב-סאסאטק, העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרי צריכה מתכלים לניקוי וטיפוח הבית, עולה הבוקר (ב'), בקמפיין פרסום חדש. הקמפיין יעלה במגוון המדיות השונות: טלוויזיה (קשת 12 ורשת 13), שלטי חוצות, ופעילות במגוון ערוצי הדיגיטל. את הקמפיין מובילים בני הזוג אילנית לוי ואלירז שדה, שנבחרו לשמש כפרזנטורים של המותג.
המהלך האסטרטגי-שיווקי רחב ההיקף נועד להשיק את סדרת נייר הטואלט החדשה, המיוצרת בטכנולוגיה חדשנית, המשלבת בנייר דו-שכבתי בין שכבה רכה וקטיפתית לשכבה חזקה וגמישה. הסדרה תוכננה טכנולוגית, כדי שתעניק איכות גבוהה במחיר משתלם לצרכן.
כחלק ממסע הפרסום ולרגל ההשקה של הסדרה החדשה, יוצאת שניב עם מבצע פרסים במסגרתו יסתתרו בחלק מהמארזים מאות פרסים עם יקרי ערך – מגוון מכשירי חשמל ומארזי שי יוקרתיים של מוצרי טאצ'.
 
(פרסומת ענבר מרחב. צילום זואה הפקות. במאי גדי פורטנוי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה