שיווק ופרסום

הסטארטאפ של אילון מאסק: קוף שמשחק בכח המחשבה

לפני פחות משנה חשף אילון מאסק את השבב שפיתחה חברת Neuralink לקריאת אותות חשמליים מהמוח האנושי, בעזרת 2,000 אלקטרודות שאספו מידע מהמוח של הקוף פייג'ר והפכו אותו לקוף הראשון שמשחק במחשב בעזרת המחשבה
בן רז | 
אילון מאסק (צילום צילום מסך מתוך יוטיוב, facebook)
פחות משנה אחרי שחשף אילון מאסק את השבב שפיתחה חברת Neuralink הקוראת אותות חשמליים מהמוח האנושי, החברה שיחררה סרטון חדש שמראה איך זה עובד.
לאחר שהחברה הצליחה לקבל אותות ממוחם של חזירים, הצליחה החברה לגרום גם לקוף פייג'ר לשחק פונג בעזרת כח המחשבה בלבד.
אילון מאסק מושקע בחברת שבבים טכנולוגים (Neuralink), החברה שחררה סרטון חדש הממחיש את יכולת השבבים שהותקנו במוחו של הקוף פייג'ר. בסרטון ניתן לראות את את הקוף משחק במחשב באמצעות ג'ויסטיק ולאחר מספר דקות השבב של נורלינק אסף אותות חשמליים ממוחו של הקוף, כמו שרואים לאחר ניתוק הג'ויסטיק מהמחשב המשחק ממשיך כרגיל באמצעות מידע שעובר אך ורק ממוחו של הקוף.
אילון מאסק הגיב לסרטון המופלא ושחרר ציוץ בטוויטר בו כתב את החזון של החברה ואת השימושים ליכולות המתוארות בסרטון. “הטכנולוגיה תאפשר לבני אדם עם שיתוק להשתמש בטלפון נייד באמצעות כוח המחשבה בצורה מהירה יותר מאלה המשתמשים בו באמצעות אצבעותיהם”, כתב הטכנוקינג של טסלה.
כמו כן, את העבודה שאפשרה את תיעוד האותות ותרגומם כך שהקוף ישחק באמצעות המחשבה בלבד עשו נורלינק במחשב שחובר אלחוטית לשבבים שאספו מידע מיותר מ-2,000 אלקטרודות שחוברו לאזור המוטורי העיקרי שבמוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה