שיווק ופרסום

עמינח משיקה חנות דגל חדשה בהרצליה פיתוח בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

החנות בהרצליה פיתוח תשלב את עמינח ואמריקן קומפורט על שטח גדול במיוחד של 600 מ"ר, הרשת מונה היום 47 סניפים ברחבי הארץ
כפיר אדר | 
עמינח (צילום נועה ברכה)
קבוצת עמינח משיקה חנות דגל חדשה לעמינח ואמריקן קומפורט בהרצליה פיתוח, בעלות השקעה הנאמדת בכ-2 מיליון שקל. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-600 מ"ר. פתיחת החנות בהרצליה פיתוח מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של עמינח בהתרחבותה בפריסה ארצית של חנויות הרשת.
החנות מעוצבת בקונספט חדשני, עדכני ומודרני, שמעצים את חוויית הקנייה. החנות מציעה את מגוון קולקציות חדרי השינה והמוצרים הנלווים המעוצבים לכל המשפחה של עמינח, פרי עיצובם של האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים. כמו כן, מגוון מוצרים רחב בקטגוריית השינה, סלונים ופינות ישיבה מעוצבות, כורסאות עיסוי, מוצרים ייעודיים של אמריקן קומפורט ומגוון רחב של אביזרים המשלימים את חווית השינה, הנוחות והפנאי.
בבעלות עמינח הרשתות ״עמינח סנטר״, ״אמריקן קומפורט״ ו״גוד נייט״ – 47 חנויות בפריסה ארצית. בנוסף, בבעלות עמינח חנות ייחודית של המותג ״עמינח מדיק״ וחנות קונספט של מותג הרהיטים הדני העכשווי. Innovation  בנוסף, ישנן 160 חנויות רהיטים נוספות בארץ המוכרות את המוצרים המובילים של עמינח.
לדברי רוני שורץ, מנכ"ל קבוצת עמינח: "כמותג הישראלי המוביל וכחלק מהאסטרטגיה להנגיש את חוויית הקנייה בפריסת חנויות רחבה, חנות עמינח החדשה מציעה חווית קנייה ייחודית ועדכנית, שילוב בין חווית השינה המתקדמת ביותר בעולם וסגנונות העיצוב הייחודיים והבלעדיים של החברה, יחד עם טכנולוגיה חדשנית ומגוון רחב של מוצרים ואביזרים משלימים מהמובילים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה