שיווק ופרסום

חברת Funia מקבלת תקציב חדש מגוף ממשלתי גדול

חברת Funia האחראית על היח"צ של גופים רבין בהם נמל אשדוד, קק"ל ועוד מקבלת אליה תקציב חדש, גם הוא של גוף ממשלתי גדול. החברה תהיה אחראית מעתה על הנכסים הדיגיטליים ומערכי ההסברה שלו
שירה יום טוב |  1
ליאת כהן (צילום יחסי ציבור)
חברת הדיגיטל Funia - Digital & Beyond בבעלות ליאת כהן זכתה בתקציב הדיגיטל של מכון התקנים הישראלי. החברה, שהוקמה לפני 9 שנים, מתמחה בטיפול בלקוחות מהמגזר הציבורי, המגזר השלישי, התיירות, לצד טיפול במיתוג מעסיק דיגיטלי בחברות היי-טק וטכנולוגיה.
מכון התקנים הישראלי הוא הגוף הטכנולוגי הממשלתי הגדול בישראל. פעילותו של מכון התקנים מסייעת לכל מגזרי המשק, המכון בודק ומאשר תקינות של מוצרים כדי להבטיח את  בטיחות ובריאות הציבור בישראל והוא הגורם הבלעדי בישראל למתן אישורי התאמה לתו תקן, תו ירוק ותו בטיחות והגורם המוביל במשק להתעדת ארגונים לתקנים בין לאומיים שונים כגון: ISO 9001 לניהול איכות, ISO 14001 לניהול איכות הסביבה ועוד.
‏Funia  תהיה אמונה על ניהול כלל הנכסים הדיגיטליים של המכון, הכוללים הסברה לציבור הצרכנים לצד שיווק  B2B  דיגיטלי ללקוחות עסקיים. מכון התקנים יצטרף לעשרות לקוחות החברה, ביניהם קק"ל, נמל אשדוד, תאגיד התיירות אילת, התאחדות התעשיינים בישראל, ג'נרל מוטורס, Epson ועוד.
ליאת כהן, מנכ"לית Funia - Digital & Beyond אמרה על התקציב החדש בחברה ואמרה, "אנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם מכון התקנים הישראלי, אחד הארגונים החשובים בישראל, ולהביא את היכולות שלנו לידי ביטוי״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליאת, גאה בך. (ל"ת)
    אבי תשובה 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור