שיווק ופרסום

ספיר ברמן כבר בשמלת כלה? מה עומד מאחורי התמונה

לפני חודש הודיעה שופטת הכדורגל ספיר ברמן, כי היא נמצאת בתהליך להפוך לאישה. מאז היא מעוררת עניין רב שכולל פניות מנטפליקס ו-MGM. כעת מסתמן כי זה הקמפיין הבא שתשתתף בו
מערכת ice |  1
ספיר ברמן (צילום אינסטגרם)
רק לפני חודש נערכה מסיבת עיתונאים משותפת של ברמן ביחד עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר ויו"ר איגוד השופטים רונית תירוש, בה ברמן בישרה לתקשורת על שינוי מינה מה שהיווה אירוע חסר תקדים שסוקר בהרחבה גם בעולם. נראה שמאז ברמן לא עוזבת את התודעה שלנו ומסתבר שהיא תשתתף בקמפיין לשמלות כלה של המעצב אלון לבנה.
הפירסומים על ההשתתפות בקמפיין מגיעים בתזמון מושלם לאור חודש הגאווה החל בימים אלו, וכן לאור עונת החתונות שהגיעה עם החזרה לשגרה בהילוך גבוה מהרגיל.
כזכור, ברמן יצאה בהכרזה המפתיעה במסיבת העיתונאים וביום שני שלאחר מכן, השופטת בת ה-26 כבר שפטה לראשונה כאישה במשחק ליגת העל בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים. היא עלתה לסגל השיפוט הבכיר בליגת העל לפני כשנתיים ובשנה האחרונה החלה בתהליך לשינוי מין.
במסיבת העיתונאים ציינה כי היא לא יודעת עד כמה היא חלוצה או ראשונה אבל שהיא מבינה שהפלטפורמה שקיימת ברשותה כשופטת כדורגל במגרשים ושרואים אותה, נותנת נפח לסיפור ולחברה הטראנסית. 
זמן קצר אחרי ההודעה של ברמן כבר פנו אל השופטת חברות התוכן הגדולות נטפליקס ו-MGM במטרה לתעד את התהליך שהיא עוברת. הסיפור עורר הדים בארץ ובעולם תופס תאוצה גם בחברות התוכן הרבות וכי ספיר קיבלה לא מעט הצעות מלבד שתי החברות שנמנו. גורמים באיגוד השופטים אמרו כי לאחר שהעונה תסתיים ברמן תחליט ותעשה מה שהיא רוצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא מפחיד לא נראה אישה בכלל
    אייל 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פחד
    סגור