שיווק ופרסום

ליאור רז מתגלח עם גרזן? צפו בקמפיין החדש בכיכובו

אחרי עשור עם צמד היונים יוני ויונה, ביטוח ישיר מחליפים משרד ופרזנטור. מי יחליף את צמד הדמויות המצוירות בקמפיינים של חברת הביטוח?
מערכת ice |  1
ליאור רז בפגע וברח (צילום באדיבות נטפליקס)

ביטוח ישיר מודיעה הבוקר (ראשון) על מהלך אסטרטגי גדול להחלפת השפה השיווקית שלה, עם קמפיין חדש. לאחר 10 שנים בהן כיכבו היונים הפופולריות בפרסומות החברה, כשמאחוריהן אלי פיניש וטל פרידמן, החליטה החברה להיפרד ולעבור לשלב הבא. לאחר שקיימה הליך לבחירת משרד פרסום חדש ואסטרטגיה שיווקית חדשה, נבחר משרד הפרסום מקאן אריקסון להוביל את המהלך האסטרטגי. היום, ביטוח ישיר מכריזה על קמפיין חדש עם מסר חד ופשוט: "ביטוח ישיר. יותר ביטוח".

מטרת המהלך החדש, המתורגם לשפת מותג חדשה, היא לשים לנגד עיני הלקוח את הרגע שבו יזדקק לביטוח, רגע האמת הקריטי. מחקרים שביצעה ביטוח ישיר מראים כי לקוח הרוכש ביטוח, בוחן בראש ובראשונה את המחיר, מבלי לשים לב כלל לתכולת הביטוח ולשירותים שהחברה נותנת ברגע האמת. ברגע האמת הקריטי, כשלקוח זקוק מידית לחברת הביטוח שלו, הוא מגלה שהיא לא תמיד זמינה או דואגת להקל עליו. ביטוח ישיר משלבת בין פוליסות ביטוח ברמה הגבוהה ביותר, הכוללת שירותים הניתנים רק על ידה, למחיר נמוך ואטרקטיבי ללקוח.

בשנה החולפת השיקה ביטוח ישיר שורה ארוכה של שירותי פרימיום אשר הצורך בהם עלה מסקרי לקוחות, קיימים רק אצלה, מעניקים ללקוח ערך מוסף ומבדלים אותה משאר השוק. שירותים אלה ממוקדים ברגעים הקריטיים בהם לקוח חווה תאונה או נזק ברכב והוא צריך את הסיוע של חברת הביטוח באופן מידי.
מקאן אריקסון תרגמו את היתרונות של ביטוח ישיר לשפה פרסומית חדשה: הפרזנטור שנבחר להוביל את השפה ואת ההקמפיין הוא ליאור רז, שיוביל קו קומי שישלב בין הדימוי המצ׳ואיסטי לבין תכונות אנושיות קומיות.
מרב קליפר פרץ, סמנכ״לית השיווק של ביטוח ישיר: "השפה החדשה שבחרנו משקפת את ההבדל שבין רגע סגירת הביטוח על ידי הלקוח, לרגע האמת הקריטי, בו המבוטח צריך מידית את הסיוע של חברת הביטוח. רגע האמת הקריטי הוא החוזקה של ביטוח ישיר ואנו מדגישים אותו הן בקמפיין והן בסדרה ארוכה של שירותים ומוצרים שהשקנו בשנים האחרונות״.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרוע יותר מהיונים המעצבנות (ל"ת)
    אניה 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור