שיווק ופרסום

גורי אלפי בקמפיין חדש, כמה זמן ייקח לו לקבל תשובה?

מגדל חברה לביטוח עומדת לצאת הערב בקמפיין חדש במדיה השונים בכיכובו של הפרזנטור הקבוע - הקומיקאי והשחקן גורי אלפי, צפו בהצצה ראשונית לקמפיין
מערכת ice | 
גורי אלפי (צילום אילן בשור)
מגדל חברה לביטוח עולה הערב בקמפיין חוצה פלטפורמות. הקמפיין עוסק בשירותי התורים המהירים בביטוחי הבריאות שלה, במסגרתו יקבלו מבוטחי החברה תור מהיר לבדיקות אבחנתיות, בתוך יומיים בלבד. שירות זה מתווסף לסל רחב של שירותי תור מהיר בתחום הבריאות שהשיקה מגדל במהלך השנה,  וביניהם פגישה עם רופא מומחה תוך 3 ימי עסקים בלבד.
גם הפעם, יוביל את הקמפיין השחקן גורי אלפי, המשמש כפרזנטור הקבוע של החברה. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל. המהלך ממשיך את השפה הפרסומית שיצרה החברה, במסגרתה משחק אלפי בתפקיד עצמו, בסיטואציות שונות בחיי היום-יום שלו. הפעם מבקר אלפי במרכז רפואי, בשיחה עם מזכירה רפואית. כאשר מציינת המזכירה בקשר לתוצאות ה-CT שלו, שיש לו עוד יומיים... קוטע אותה אלפי ומונה את כל הדברים שחשב להספיק בחייו וכעת לא יספיק משנותרו לו רק יומיים לחיות. כמובן שהמזכירה מסבירה שנותרו עוד יומיים לקבלת תוצאות הבדיקה.   

לדברי תומר רובינשטיין, מנהל תחום שיווק, דיגיטל וחדשנות במגדל ביטוח, "שירותי הבריאות המתקדמים של מגדל והקמפיין המתמשך המלווה אותם נוצרו מתוך מטרה לתת מענה ללקוחות במקומות הכי רגישים וכואבים – זמני ההמתנה הארוכים לרופאים, בדיקות אבחנתיות ועוד. הקמפיין הוא אמנם הומוריסטי, אך הבעיה היא אמיתית ואנחנו שמחים להיות החברה החדשנית והמובילה בענף להציע ללקוחות פתרון משמעותי ואף משנה חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה