פרויקטים

Together מאפשרת גם לכם להשקיע בחברות היי טק מובילות – וליהנות מהצלחתן

ב-Together מציגים פלטפורמה ייחודית המאפשרת גם לבעלי הון עצמי צנוע להשקיע בחברות ענק מעמק הסיליקון. המנכ"ל, לירן פלג: "אנו עובדים עם מומחים מהשורה הראשונה של תעשיית ההיי-טק, ההשקעות והפיננסים בישראל, המסייעים לבחור חברות האיכותיות ביותר"
תוכן מקודם | 
טוגדר השקעות המונים (צילום Together)
הכתבה בשיתוף Together
חברת ההשקעות המובילה Together מאפשרת למשקיעים קטנים ובינוניים להשקיע בחברות היי-טק פורצות דרך יחד עם משקיעים גדולים ומנוסים, ובכך מספקת להם ביטחון רב ומאפשרת להם  להצטרף להצלחה של השוק המוביל בעולם.
החברה משלבת בין שני ערוצי השקעה עיקריים: מועדון אנג'לים ייחודי להשקעות, של עשרות אלפי דולרים בממוצע להשקעה; ופלטפורמה להשקעות הציבור באישור ובפיקוח הרשות לניירות ערך.
משקיעי Together זוכים לקחת חלק בסבבי גיוס מקדימים לחברות בצמיחה, ולהשקיע סכומים משמעותיים יותר בפרויקטים בעלי פוטנציאל גבוה במיוחד, לפני כולם ולעתים בבלעדיות מוחלטת.
בדרך הנכונה
דוגמאות להזדמנויות השקעה אטרקטיביות הפתוחות למשקיעים בפלטפורמת ההשקעות של  Together:
Together Unicorns Fund – הקרן פותחת בפני משקיעים הזדמנות ייחודית להשקיע בענקיות ההיי-טק מעמק הסיליקון, אשר שוויין המינימלי עולה על מיליארד דולר.
עד היום, רק משקיעים מוסדיים ענקיים או משקיעים מקצועיים עם הון של מיליוני דולרים פנויים, קיבלו גישה להשקעה בחברות ענק שאינן נסחרות בבורסות בעולם. הרעיון מאחורי Together Unicorns Fund הוא ליצור כוח השקעה גדול ומשמעותי באמצעות איגוד של מספר משקיעים קטנים ובינוניים, וכך להצטרף לאופציית ההשקעה המועדפת על המשקיעים הגדולים בעולם.
גם משקיעים קטנים עם הון התחלתי של 30 אלף דולר, יכולים כעת להשקיע בחברות ענק המובילות את העולם העסקי, שמרביתן צפויות לבצע אקזיט של מכירה או הנפקה כבר בשנים הקרובות. ההשקעה במודל החדשני מתבצעת דרך “מיקרו קרנות” – השקעה ייעודית בסלי מניות פרטיות נבחרות, כשלכל פורטפוליו מאפייני פיזור מניות, מחיר כניסה וכן מועד מימוש צפוי ספציפי.
 
חברת lArk Surgica נרתמה לטפל בבעיה שמאלצת מיליוני נשים להתמודד עם ההשלכות של ניתוח פתוח, והצליחה לפתח את ה-LapBox – מוצר חדשני ופורץ דרך להוצאת הרחם בניתוח לפרוסקופי, ללא סכנה של הישארות חלקיקים בחלל הבטן.
השימוש ב-LapBox מספק למעשה סביבה מוגדרת ואטומה לביצוע הכריתה והחיתוך של הרחם, ובכך מאפשר יעילות, ודאות ובטיחות של ההליך. המוצר עונה לדרישת ה-FDA ומבטל את החשש הגדול ביותר בביצוע הניתוח באופן לפרוסקופי.
בתחילת 2020 החברה החלה בניסוי קליני בבני אדם שצפוי להסתיים עד תום השנה, זאת לאחר ניסויים קליניים מוצלחים שבוצעו בבעלי חיים. עד כה, שני ניתוחים באמצעות ה-LapBox בוצעו בהצלחה בבית החולים אסותא. להערכת החברה, במהלך המחצית השנייה של 2021 צפוי המוצר לקבל את אישור ה-FDA ולאחריו, יוכל להתחיל פיילוט לשימוש במוצר בארצות הברית על ידי גניקולוגים מובילים בבתי חולים נבחרים שכבר הביעו עניין בשימוש במוצר.
 
סטארט-אפ נוסף, שכבר רכש לעצמו מוניטין מצוינים, הוא זה של חברת Sizer. בזמן שחברות משקיעות מיליונים על מנת להתאים את המדים לעובדים, מבקשת Sizer הישראלית לעשות מהפכה של ממש בעולם המדידות.
נסביר: כיום דורש תהליך המדידה מחברות משאבים רבים, הן בזמן והן בכוח אדם, בעוד אחוז ההחזרות וההחלפות גבוה מאוד. חברות נאלצות להחזיק מלאי עצום של מדים במידות שונות ולתפקידים שונים על מנת לספקם לכל העובדים, וזה, כמובן, עולה להן הרבה מאוד כסף.
חברת Sizer עושה את כל זה בלחיצת כפתור. היא יודעת למדוד את מידות הגוף של כולנו בדיוק של 97.5% (חייטים עושים זאת בדיוק של 98%) ומשגרת את המידות באופן אוטומטי הכולל את כל פרטי המשתמש, תפקידו וסוג המדים שהוא צריך – לדש בורד ייעודי המותאם לצורכי החברה.
מלבד השוק המקצועי של תעשיית המדים  (SizerPro)פועלת Sizer גם בשוק הפרטי שרלוונטי לרכישות אופנה אונליין (SizerMe). בכך נהנית החברה משני קהלי שוק שרק הולכים וגדלים עם התקדמות הטכנולוגיה מחד, ועם מגבלות הריחוק החברתי הנוכחיות, מאידך. לעיתים נדירות אנו עדים למהפכה שמכניס מוצר חדש לשוק קיים – וזה, כך נראה, מה ש-Sizer הולכת לעשות.
 
סטארט-אפ אחר הוא זה של חברת Fink, שמוביל אלדד תמיר, מבכירי שוק ההון וההשקעות בישראל, מייסד בית ההשקעות תמיר פישמן. עוד עשירי העולם מחזיקים ב-Family Office, יועץ פיננסי צמוד הממליץ להם כיצד לנהל את העושר שלהם בכל רגע על מנת להגדילו, רוב אוכלוסיית העולם אינה זוכה לשירותים צמודים שכאלו, ונאלצת להסתפק במידע שמגיע אליה ממקורות שונים, לעיתים בעלי אינטרס. חברת Fink באה לשנות את המצב, ולהנגיש את הייעוץ הפיננסי חסר הפניות לכל שכבות האוכלוסייה.
המערכת שפיתחה החברה יודעת להתאים לכל משתמש את הצעות ההשקעה המתאימות לו מכל העולם, בהתבסס על נתוניו האישיים, ללא הטיות וללא תשלום. כך, כל אחד יכול לקבל ייעוץ פיננסי אחראי מבוסס מידע עמוק על כל המוצרים, גם אם סכום ההשקעה שלו נמוך במיוחד. החברה תייעץ כמעט לכל מוצר פיננסי בכל מקום בעולם, החל ממניות ואגרות חוב, קרנות סל, ביטוח חיים, גמל, פנסיה, קרנות גידור הון סיכון ועוד .
הייחודיות של החברה טמונה ביכולת לספק שירותי ייעוץ אישי באופן טכנולוגי מלא וללא עלות, אפילו דרך הסמארטפון. כך, סטודנט שיש לו 1,000 שקל להשקעה בחודש, יכול לקבל שירות מקיף, אחראי ומבוסס על הזדמנויות השקעה מכל העולם, כמו גם משקיעים גדולים עם סכומי השקעה משמעותיים, שיוכלו להסתייע בפלטפורמה כפי שהם נעזרים בפלטפורמות מסחר גדולות כדוגמת Plus 500.
איך מתחילים להשקיע?
ובכן, פשוט כמה שזה פשוט:
  • נרשמים לאתר Together ללא כל התחייבות, ומקבלים גישה מלאה ומעמיקה למגוון רב של חברות איכותיות, כולל ליווי מלא של נציג השקעות.
  • בוחנים את החברות, את סטטוס ההשקעה ואת החומרים המפורטים המצורפים
  • בוחרים את החברה המנצחת שבה תרצו להשקיע
  • מחליטים על סכום ההשקעה המבוקש להשקעה
  • מקבלים אישור על השלמת הקמפיין בהצלחה, והפיכה לבעלי מניות בחברה
אחרי כל זה, למי שמעוניין בכך, ניתן לשמור על קשר רציף עם החברה ועם יזמי החברה באמצעות הפלטפורמה.
תחום עולה
"המדיניות שלנו היא לתת במה רק לחברות שכבר הוכיחו היתכנות טכנולוגית ואף גייסו כבר הון מגורם משמעותי אשר בחן את ההשקעה לעומק, וכמובן להשקיע יחד עם משקיעים מובילים ומנוסים", מסביר לירן פלג, מנכ"ל Together, את אסטרטגיית הפעילות של החברה. "בנוסף, אנחנו עובדים עם מומחים מהשורה הראשונה של תעשיית ההיי-טק, ההשקעות והפיננסים בישראל, אשר מסייעים לבחור את החברות האיכותיות ביותר, וזאת כדי לצמצם למינימום את סיכוני המשקיעים