עמוד ראשי | לחם עבודה| צרו קשר
Velvet Underground > לגעת בזוהר...

לגעת בזוהר

יעל בר זוהר * ברק * מות האדמו"ר * כוכב נולד * אור ירוק

03/09/10 | 07:36

ההשפלה


כך מכנה מעריב את נאום ברק בהקשר למסמך, שהפנה את חוטמו לכיוון הרמטכ"ל המכהן. גם ידיעות מתייחס לכך כמובן, אבל עם פחות דרמה, ופחות כותרות היסטריות.

בן כספית, שחשבתי שהוא בחופשה ולכן לא נסע לוושינגטון כתב מכתב למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, בו הוא קורא לו לבדוק "מי הטריף את מערכת היחסים הרגישה, הקריטית, החשובה כל כך בין שר הביטחון לרמטכ"ל".

מעריב מביא סיכום של התחקיר שלו על פרשת הקרקעות של גלנט, שלא העיבה על בחירתו לרמטכ"ל.
על פי מעריב "גלנט פלש לכאורה לקרקע סמוך לביתו במושב עמיקם, השתלט על שטחים ירוקים, סלל כבישים ללא היתר, נטע עצים ופלש לאדמות ללא הרשאה".
מזתומרת לכאורה? הרי היו הליכים משפטיים, הרי נכתב מה שנכתב.

נועם שרביט מוסיף שבעקבות הפרשה היה גלנט "מעורב בהליכים משפטיים שונים".
היוע"מ הממשלתי מייק בלס מסר שהמחלוקות כבר יושבו: באחד המקרים הפסיק גלנט את השימוש בקרקע רק בעקבות הליך שיפוטי, במקרה אחר עברו שלושנים עד שפעל כפי שצריך היה, ובמקרה שלישי לא הצליח בלס לבסס את העובדות עד תום.
ועדת טירקל, רה"מ, שר הביטחון והרמטכ"ל לא התרשמו שהפרשה מעידה על פגם במידותיו של גלנט.

יומני היקר


הבוקר התעוררתי עוד טרם הנץ גבעול שליחויות אחד מול דלתי.
כדי לא לבזבז זמן נכנסתי לניוזלטר של ישראל היום, וכך יצא, יומני, שהמשפט הראשון שקראתי בסופשבוע זה הוא כותרת המשנה לראיון עם יעל בר זוהר:

"למרות הגיל (אוטוטו 31), יעל בר זוהר לא מאבדת את הפלפל"
(תוס'', 14:31: כן, אני יודעת שזה רפרור לפרסומת לפלפל. so?)

מי לעזאזל כתב את המשפט הזה, ולמה הכוונה?

אחד הביטויים השנואים עלי בתיאור אדם הוא "יש לו פלפל". ביטוי מטופש ומאוס ובעיקר חסר פשר. מבחינתי פלפל זה הדבר הזה ששורף לי בגרון וגורם לי להתקף שיעול.
עכשיו, נניח שאני יוצאת דופן ביחסי לפלפלת וכולם חושבים שזה מקסים, ואפילו יודעים מה זה. מה הקשר בין גיל לפלפול, ומה אמור לקרות לצעירה בת 31 אוטוטו, שיגרום לה לאבד את אותו פלפל נחשק?
אם ככה מתחיל הסופשבוע שלי ושלכם, טוב לא יצמח ממנו.
אבל מאחר לא מעניין פה איש מה אני חושבת על בר זוהר, והעיקר התמונות, הנה הקישור.

דווקא פה מצאתי משפט אנושי שלה שהתחברתי אליו מאוד.
בתשובה לשאלה איך זה להיות לבד כשגיא זו ארץ נעדר מהבית לצילומי הישרדות היא אומרת:
"אני מאמינה שזה לא יימשך שנים. גיא לא ינחה את ''הישרדות: הוואי'' כשהוא יהיה בן 70. בכל אופן, בגלל שיום אחד יכול להיות שהילד שלנו ייתקל בכתבות עלינו, אני לא רוצה להכביד עליו, ואני מעדיפה לא להרחיב על זה".

ואחרי ראיון העומק של יובל אברמוביץ'' אני קוראת בידיעת שער אחורי בידיעות שבר זוהר הודיעה לזכייניות ערוץ 2 ולקאמרי, שם היא מופיעה בלילה לא שקט (נושא השיחה בישר"ה) שהיא הרה, ושמינואר תזדקק למחליפה (טעות במשנה של ידיעות, לא מדצמבר).
אאוצ'' לאברמוביץ''.

תרבות מעריב


על השער: ראיון עם הפינליסטים של כוכב נולד.
אפילו שמותיהם לא מופיעים עליו. כמאמר כות'' המשנה: "מעולם לא היה גמר כל כך נטול פייבוריטים כמו זה שייערך מחר".
לשמחתי אני יכולה לומר שלא נתקלתי בפרצופו או בקולו של איש מהם עד היום בזפזופיי המרקעיים.

VTV


מחר, מוצ"ש, 22:00, ישודר בערוץ 8 מות האדמו"ר, סרטו של רון מיברג על אדם ברוך.



טוקבקון


שועלן
ב-1:18 עלתה ביקורת קטלנית בוואלה על מסעדת אורי בורי.
פחות מ-10 שעות לאחר מכן, עלתה תשובה בנרג''
הצטרפות מקרים? אולי.

הטיובית


עוד לא גמרתי להתפעם מהטיובית העברייה.
אבל ראו איך כתוב פה Embed.




מי העברי/יה שלא יחשבו שמדובר פה באיזה שרבוט אותיות לא ברור?
הקטע הוא שאם אני רוצה להיכנס לטיובית באנגלית אני אשכרה צריכה להשתדלן בשביל שזה יקרה. ברירת המחדל היא עברית!

מיילבק


דרור עזרא מתעצבן למראה הסרטון של עמותת אור ירוק בכנרת:
"צילמנו, תיעדנו, דיברנו, מי? ערוץ 2? מה פתאום. זו עמותה פרטית שעשתה זאת.
ההשתלטות של אור ירוק על מהדורות החדשות (בכל הערוצים) היא תופעה מגונה, ובושה לאתיקה.
לא יכול להיות שעמותה (חשובה ככל שתהיה) תעשה תחקיר, תראיין ותצלם כתבות וגופי תקשורת יוספו להן קריינות ויצגו אותה כאילו שזו כתבה שלהם.
אם יש ערך חדשותי שלחו צלם לסקר, אם מדובר בתחקיר עשו את זה בעצמכם. אבל לא יכול להיות שכיסוי עיתונאי של תחום הבטיחות בדרכים הוא לחלוטין בשליטת עמותה פרטית.
ככה נראים גופי התקשורת המרכזיים בישראל, עצלים, רדודים ושבויים לחלוטין בידי יחצ"נים".

בצלם


ידידתנו אבישג חייק כתבה נגד תגובת בצלם לפיגוע.
בצלם הגיב בסוף דבריה ויש גם קישור לאתר עצמו.
בהחלט קשה להבין מה רוצה הגברת הזו.
(תודה לשועלן שלא זז מהרשת).

מח'' מנויים


ח"ח למעריב, שגם הבוקר הגיע ראשון. חמש בערך.
(כן, אני יודעת, לאיש לא אכפת חוץ מאשר לי ולתחקירני תוכניות הבוקר).
ידיעות וגלובס הגיעו כ-45 דק'' לאחר מכן.
הארץ, שכבר יומיים בצרות חלוקה, התעכב גם היום (אתמול בשתיים בצהריים זרק אותו השליח ברחוב).
טלפון למח'' מנויים בשבע בבוקר העלה את ההסבר שתקלה אירעה בבית הדפוס.

על המשקל


היום לא שקלתי את העיתונים, אבל ב-7 ימים יש 134 עמודים.

לפני פיזור


יותר מ-55 אלף איש חתמו על עצומה נגד שעון החורף.
מה איתכם?
twitter facebook mail print home

מיא עשת  |  08:18 03/09/10

ואני אהבתי את הביטוי 'מה הכוונה'!

(אכן אשה מזדקנת בת 31 זו שערורייה! היא שולטת בנקביה?)

(שנייה, מחפשת את מקל ההליכה המגולף עבודת יד שהבאתי מטירול, את המשקף האלגנט ואת מכשיר השמיעה שהסרתי אתמול בלילה כדי לא לשמוע את נחירותיו של חתולי השמן)

גלעדי  |  09:58 03/09/10

בוקר טוב גם לך, מיאל'ה

ישר לנקביה, אה?

velvet  |  15:29 03/09/10

את אשכרה רודפת אותה כמו צל, אה?

את לא מרגישה קצת, אמ, מוזר?

מזנבת  |  08:21 04/09/10

מזנבת במיא זו המילה הנכונה...מגעיל !(ל"ת)

######  |  08:24 04/09/10

מיא ראי בזה סוג של מחמאה(ל"ת)

גלעדי  |  09:07 04/09/10

בתנ"ך זה עין תחת עין(ל"ת)

רבקולית  |  08:33 03/09/10

יעל בר זהר והפלפל


היא לא יותר מהתחכמות עם קריצה לקמפיין שפרסם אותה לראשונה, כשהייתה בת 15 - לבגדי הים של פלפל, כמובן.


לה לה לנד  |  08:41 03/09/10

היא התחילה את הקריירה ב"פלפל"

אז זאת פשוט רמיזה לבגדי הים שהיו נקודת הפריצה שלה

תתקולית  |  10:38 03/09/10

יתכן שכן, אבל יתכן שגם לא

מי שלא מכיר אותה יכול להתרשם מהכאילו התחכמות על הקמפיין הפירסומי לפלפל. מי שמכיר אותה קרא במאמר בדיוק את מה שהוא מכיר מיעל עם מקצה שיפורים שבא טבעית עם הגיל, הנסיון וההשלמה עם מגבלותיך ומגבלות הסובבים אותך.

אחד  |  12:57 03/09/10

הנה התמונה בבגד הים שהקפיץ אותה לתהילה

http://www.nrg.co.il/images/archive/300x225/726/473.jpg

אחד  |  13:00 03/09/10

הבחנה

ככל שנשים פורחות מוקדם יותר כך הן מזדקנות מהר יותר.

ג'יזל  |  15:24 03/09/10

כן בטח

עוד אחת מהקלישאות שלא עומדות במבחן המציאות

הלל  |  09:40 03/09/10

הטמע

זה מקסים.

שועלן  |  12:12 03/09/10

גם אני בעד (ואני לא מבין מה הבעיה עם המילה)

כאילו שמי שלא יודע מה זה "הטמע" ידע לפני עידן ה-ווב 2.0 מה זה "embed".
זה או "הטמע" או "שבץ". מה עדיף?

velvet  |  07:52 04/09/10

תיקנית,לשונית וכו'

המילה בסדר גמור,זאת אומרת אם לא אכפת לכם שפונים לכל הציבור בלשון זכר. לי אכפת, אבל לא זה העניין כרגע.
אני משוכנעת של-99.9 מהמתבוננים בה, קוראי העבירת, היא תישמע ותיראה כגבב אותיות.
ואותם 99.9 גם לא נתקלו בצירוף האותיות הזה מימיהם.

ליהי  |  10:11 04/09/10

אם כבר עברית, אז

תקנית, ולא תיקנית.

גם אני בעד המילה "הטמע" (בעניין ז/נ מסכימה איתך), ולא מבינה את הקביעה הנחרצת ש-99.9 מהמתבוננים בה לא מבינים אותה.
סביר יותר להניח שאותם 99.9, או לפחות חלק גדול מהם (85-95, נגיד?), כבר משתמשים/השתמשו ביוטיוב ויודעים את המשמעות של embed בעברית.
מי שלא, פשוט יפנה למורפיקס או לבבילון.

צינורית  |  02:23 05/09/10

זהו שלקח לי זמן להטמיע שהטמע
זה האמבד שלהם
טוב לא כולם חכמים ויודעים את התורה של הטיוב בעברית

-  |  09:43 03/09/10

שעון החורף

היחס שלי לשעון החורף הוא אדיש לחלוטין. תעשו מה שאתה רוצים ואני אחייה כמו שבא לי. דומה מאוד ליחס שלי לעלייה/ירידה במחיר הדלק, מ'כפת'לי מה מחיר הדלק - אני תמיד קונה במאה שקל.

-  |  09:50 03/09/10

בצלם

כנראה שרק לסמולנים מובהקים קשה לעקוב אחרי מילותיה של אבישג. מרפרוף קצרצר רוב המגיבים בכתבה הבינו גם הבינו.

שועלן  |  12:21 03/09/10

בתור סמולן מובהק אכן היה לי קשה לעקוב

אני מציע לך לקרוא את פסקאות 3-4 שלה (שטוענות שהגינוי של בצלם מסוייג ומגלה הבנה לטרור), ואז תקרא את כל נוסח הגינוי של בצלם.
גם כהניסט מובהק יבין.

Yofi Tirosh  |  09:51 03/09/10

Pilpel


באשר לפלפל של יעל בר זהר – מסכימה אתך לגבי השימוש המעצבן במושג (במיוחד לצעירונת בת 31). אבל באשר ליעל בר זהר, יש פה התחכמות, כי היא פרסמה את המותג "פלפל" כשהיתה בת 15.
הכתבה הכי טובה בעיתוני סוף השבוע היא במגזין G: סקירה מקיפה על הדרכים שבהן המדינה מתעלמת מפסיקות בג"ץ. לצערי שכחתי את שם הכתב, וקראתי את העיתון בבית קפה.

-  |  09:54 03/09/10

כנרת

הדבר החשוב היחיד הוא שמדברים על הנושא. כל השאר זה סמנטיקה.

-  |  09:57 03/09/10

הטמע/י

עברית יפה שפה. אכן.

 |  10:15 03/09/10

תקון, צ"ל הטמע/הטמיעי(ל"ת)

 |  10:14 03/09/10

בורי בורי

צירוף מקרים? תמהני, יותר יחצ"נות טובה.

שועלן  |  12:15 03/09/10

זה מה שאני טענתי במקור

יח"צנות במהירות האור.
"הצטרפות מקרים" זה עילגות מכוונת?

velvet  |  15:32 03/09/10

אתה לא מכיר את הביטוי?

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=152467#e

שועלן  |  17:44 03/09/10

מצטער שאני לא מעודכן על

"עדכוני סלנג לאביב 2002"...

velvet  |  21:48 03/09/10

למה, באביב 2002

היית עובר בגיל חד ספרתי?
או שגם אתה חי את הרגע, ולא זוכר דקותיים אחורה?

אפי  |  11:05 03/09/10

אדם ברוך

מה שמעניין באדם ברוך, זה שלא מדובר במקרה של אדם שרק אחרי מותו למדו להעריך את כוחו ואת משמעותו. עוד בחייו נקרא "המכשף", "ראש השבט" וכד' - והוא תמיר התייחס לכך בביטול. אבל יכול להיות שהיה מרוצה מזה בסופו של דבר.
אני כבר מחכה למוצ"ש.

חסיד(ה)  |  05:23 04/09/10

אם לא היית אפי הייתי אומר שאתה לובביצ'ר(ל"ת)

 |  08:33 04/09/10

הסרט ישודר רק בערוץ 8 הוט לא ביס דוקו

ואם זה הפרומו, אז כנראה ההפסד לא גדול.
היית מצפה מרון מיברג שלמד קולנוע לקצת יותר מאשר אסופת ראשים מדברים, מוארים שבלונית, מצולמים פונקציונלית, אינרקט מהסוג הצפוי ביותר (גלגלי מכבש הדפוס) וכו'. כל כך ערוץ 1 של הסבנטיז...כל כך לא מקורי...שום היבט חזותי חדשני...

אבל אלה הן יכולותיו הקולנועיות של מיברג שכבר טובים ורבים ממני עמדו עליהן. מזכיר קצת את היומרה הציורית של דוד אבידן ע"ה אותה הכתיר רפי לביא ב-"שיר לא הופך לציור גם אם תולים אותו על הקיר".

velvet  |  08:46 04/09/10

לא הבנתי את המשפט

"הסרט ישודר רק בערוץ 8 הוט לא ביס דוקו"
1. האם כתבתי שישודר ביס דוקו?
2. איך יכולהיות שישודר בשני הערוצים האלו? אם ערוץ אחד מממן ותומך, ברור שהסרט לא ישודר בערוץ המתחרה!

 |  10:05 04/09/10

יס דוקו הוא ג"כ ערוץ מס' 8

ועד שלא מתנתקים מהוט ועוברים ליס לא מבינים שהוט היא לא מרכז התרבות הדוקומנטרית בישראל ושלערוץ 8 יש משמעות קצת יותר רחבה מההבנה האוטומטית שזה הוט.

velvet  |  10:44 04/09/10

טעות

כשאומרים "ערוץ 8" הכוונה להוט.
http://www.hot.net.il/HOT.aspx?docID=1152&FolderID=887&lang=he&gclid=CLS55O6i7aMCFUiU3wodohpS3w
כשאומרים יס דוקו מתכוונים ליס.

 |  13:41 04/09/10

הפנמתי והטמעתי. תודה.(ל"ת)

משתומם  |  11:24 03/09/10

חרם? למה מפיצים את "הארץ" מעבר לקו ירוק?

מה בדיוק שונה בשחקן שעושה כסף- מתפרנס מהופעה במסגרת מקצועו ותפקודו כשכיר לבין עיתונאי שעושה כסף - מתפרנס במסגרת מקצועו ותפקודו כשכיר ב"הארץ".

שוב הבוקר יום שישי ב"הארץ" חרם וחרם וחרמות ומחרימים ומחרימות ואתמול גב' זנברג או מה שמה דרשה ב"הארץ" מהארכיטקטים להחרים את המתנחלים.

למה "הארץ" לא מחרים את המתנחלים ומפיץ עיתניו מעבר לקו ירוק. או לפחות למה לא יוסי שריד ואחרים שתומכים בחרם השחקנים יודיעו שהם לא כותבים ב"הארץ" שנשלח מעבר לקו ירוק, ביו"ש, גולן וגם בירושלים.
למה ב"הארץ" לא מחרימים מסעדות שמגישות יין מהגולן? בשר מבע"ח שגדלו בגולן? ירקות ופירות שגודלו ביו"ש?

מדוע הפרופסורים המחרימים החיים בירושלים ובת"א והמשתתפים בכל פעילות בהר הצופים חוצים קו ירוק כל פעם שהם נוסעים לאוניברסיטה וכל הצדקניים שנוסעים לים המלח מעבר לקו ירוק וכ"ו וכ"ו.

למי ששופט אותי ויקרא לי "פשיסט" מקרטיסט" אני לא עובר קו ירוק חוץ מאשר בתוך ירושלים כי זה לא ניתן וגם בירידה לצורך מקצועי לים המלח אני נוסע דרך ערד אבל לא עושה מזה עסק וסימפזיונים ונסיעות לחו"ל.

הצביעות השקופה הבוטה של כל המתחסדנים הצדקניים שלא שונה מהתירוצים של עבריין תנועה חצוף וכוחני לשוטר תנועה שעצר אותו בגלל עברינות ברורה היא מהגורמים הראשיים שמצמצמים את התמיכה בשמאל השפוי.

עקיבא  |  12:12 03/09/10

אם אתה נוסע מירושלים לים המלח דרך ערד. אני צנצנת.
ואגב, כדאי שתימנע גם מכביש מספר 1. איזור לטרון, אתה יודע, זה שטח כבוש.

משתומם  |  18:41 03/09/10

עקיבה + צנצנת

לא נוסע מירושילייים. אני? מה יש לי אני לעשות בירושלים? מאשדוד למפעל בים המלח רק דרך ערד.

מעלי  |  14:43 03/09/10

מה אתה מצטט את מנחם בן במעריב?

ומוסיף את שמך וקורות חייך?
ד"א זה רעיון נהדר שאתה וחבריך לא תגיעו גם לבלעין,נעלין, צור בחר....ותשארו רק בתחום תלביב,ככה עשרות שוטרים ומג"בניקים וחיילים יוכלו לצאת לשבת, במקום לראות אותכם ואת הערבים נלחמים בנו, ופוצעים כל שבוע שניים שלושה יהודים..

משתומם  |  18:35 03/09/10

לא קורא מעריב לא קורא מנחם בן

מה בדיוק כתוב שם?

משתומם זה ניק לא שם

לא מפגין בירושלים נותן למשוגעי הימין ולמשוגעי השמאל לטפל אחד בשני הדדית.

אם הנפצעים הם משתי קבוצות אלו, כן ירבו.

יואב  |  11:27 03/09/10

בר זוהר והפלפל

הקשר לפלפל הוא שזו חברת בגדי הים הראשונה שהיא פרסמה, אז נראה לי שיש כאן התחכמות לא מובנת לרוב הקוראים, מלבד אלו (כמוני) שלא ישכחו את תמונותיה לעולם

אני  |  11:54 03/09/10

לעולם! :) יזכור עם ישראל

אף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות ממנה האמת. כלומר, כוסית. ממש. הכי. ו?
עברו 15 שנה מאז התפרסמה, ועדיין, כוסית, ממש. הכי. עדיין אין ו.

גרגמל  |  12:59 03/09/10

יוצאים לשבת עם פארטנר וזה העיקר

עושה רושם שביבי מאס בביבונים. נמאס לו להיות רק מלך הביבונים והוא רוצה להיות מלך ישראל.

ככה אני מבין אותו

"הנשיא עבאס, אתה הוא שותפי לשלום. וזה תלוי בנו, בעזרת ידידינו, להביא לסיום את הקונפליקט המתמשך בין העמים שלנו ולאפשר להם התחלה חדשה. העם היהודי אינו זר לארץ האבות שלנו, אולם אנו מכירים בכך שעם נוסף חולק ארץ זו יחד עמנו."
(בנימין נתניהו)

בר הזוהר  |  14:36 03/09/10

צלם אנוש

"בהחלט קשה להבין מה רוצה הגברת הזו"..
מה שכולם רוצים, שהאירגון הזה והעומדים בראשו יעופו לנו מהחיים! כי זה אוסף טינופות שונאי ישראל, לא אוביקטיבים, מהווים שופר של אירגון הטרור הגרוע בעולם...יהודונים עלובים, בורים ועמי ארצות.
מה לא ברור לכם?.

velvet  |  14:36 03/09/10

ארבעה טוקבקים התייחסו לפלפל

מסקנה: מטקבקים לא קוראים טוקבקים ;)

velvet  |  14:50 03/09/10

(וקיבלתי עוד כמה מיילים על כך. וואוו)

והתייחסותי בפוסט: נו, אז זה היה הקמפיין הראשון שלה. מה עם החצי השני?

 |  15:14 03/09/10

אנטי שועלן

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000585386&nl=594
שועלן מה תעשה עכשיו? מתי תאכל?

שועלן  |  17:55 03/09/10

את/ה רומז/ת שאני האקר?

כי לא.

מעלי  |  00:42 04/09/10

עפר לרגליך

לא ! אתה פשוט "מתעדכן" בהרבה מקומות שבטח צריך כל פעם סיסמההההה...

יואב  |  11:02 04/09/10

יעל בר זוהר

איזה חלק שני? שאברמוביץ' פספס את ההריון שלה? שאהבת את התשובה שלה? לא צריך לקרוא ראיונות עם יעל בר זוהר, רק להסתכל על התמונות. זה מה שאני מוצא בה, וזה מה שיש לה להציע. כל היתר הבל הבלים

velvet  |  11:17 04/09/10

של הפלפל!

"למרות הגיל (אוטוטו 31), יעל בר זוהר לא מאבדת את הפלפל"

חלק אחד מהפרשנות: רפרור לבגדי הים.
מה עם החלק השני? הרי לזה התייחסתי בפוסט!

יואב  |  19:57 04/09/10

יעל בר זוהר

עצם זה שהיא על שער מוסף מהנקראים במדינה, היא כנראה לא איבדה את החציל. רק בגללך/בזכותך/באשמתך קראתי את הראיון איתה וזה אכן לא הוסיף לי דבר בחיים. עדיין מעריך מישהי שנראת כל כך טוב והצליחה לעשות מזה כל כך הרבה כסף ועוד להחשב לשחקנית/זמרת וגם דוגמנית. למרות שאומרים שבחשופים היא באמת שיחקה, אבל אני מנוי בלוויין אז אין לי מושג

אני  |  17:23 03/09/10

רוב המטקבקים גם לא קוראים את הפוסט שלך(ל"ת)

velvet  |  17:29 03/09/10

רוב? עשית סקר? ספר לי על כך.(ל"ת)

פוליאנה  |  18:28 03/09/10

גלנט

לא מבינה כלום לגבי כשירותו של גלנט לשמש כרמטכ"ל במדינת ישראל, אבל העובדה שהאיש עשה כל מיני מעשים הקשורים להשתלטות על שטחים וכד'- והדבר לא טורד ולא במשהו את מנוחתה של ועדת טירקל ו/או דומיה ו/או כל מיני מאשרי מינויים - כן, ובכן, עובדה זו טורדת את מנוחתי עד מאוד.
מה ההבדל בין מעשיו של גלנט (שלטעמי יש בהם דופי במידה ויש בהם אמת) לבין מעשי צ'יקו תמיר, שזכה להדחה?. בשני אישים אלה מוטל דופי במידות וביושרה ועל אחת כמה וכמה שעם רמטכ"ל צריך לדקדק על קמה קצהו של של י'.

פוליאנה  |  18:31 03/09/10

עוד

וכל זאת בלי קשר לעובדה שאיני יכולה לסבול את בן כספית..

Judge Dread  |  19:20 03/09/10

אחרי שזוכה בבימ"ש הוא צריך לעבור גם אותך?

יש איזושהי ערכאה שמתחסדים עוצרים בה ואומרים "די זה די"?

איל רדושקוביץ'  |  23:52 03/09/10

קשת נגד הוט, מועדון לילה.

מועדון לילה. לפני שעתיים -
בדיחה #1 - (משהו בסגנון של) לסדרה החדשה של הוט מחוברים היה צריך לקרוא מתנתקים מהוט.
בדיחה #2 - לא זוכר..
פרסומת עצמית #1 - "כתב מאקו מדווח..."
ובשאר הערב כמובן אינספור אזכורים על-כך שיש מחר גבר כוכב נולד והיום יהיה ראיון עם שלישיית הגמר.

לגבי הירידות על הוט? מכוון?

מעניין.

יש  |  00:29 04/09/10

כמה נפלא, לא הייתי כאן חודש ולא הפסדתי כלום

אותם פטפטנים שוחים במיץ של עצמם.

אין  |  07:29 04/09/10

כמה נפלא שלא הרגשנו בחסרונך

אתה יכול להאריך את החופשה שלך עד אינסוף. עלי!

תייר  |  12:05 04/09/10

היכן הייתה?

היה טוב? באיזה מיץ שחיתה? תפטפט לנו, בבקשה.

עברית קשה שפה  |  00:52 05/09/10

היית, שחיתה...אפשר לוותר על ה' בסוף המילה

נסה לתייר בכתה א'...

הים גדול ורחב  |  08:28 04/09/10

והדגים אצל בורי האורי כבר מזמן באושים(ל"ת)

והארמון של רמונדה  |  08:31 04/09/10

טאוויל מסריח מדגים משופצים

ע"י האורי שהוא גם בורי
(נא לסתום את האף)

אוריל'ה-בוריל'ה  |  08:35 04/09/10

ככה זה כשביכול עולים לגדולה

ושוכחים חברים ותיקים
עוד נסגור את החשבון
לא לדאוג
והחשבון הוא ארוך ארוך
כמו החשבון שאתה מגיע ללקוחותיך
עבור הדגים הבאושים

לא שכחנו  |  08:46 04/09/10

איך לא הסכמת להתחלק בתהילה

ולתלות צילומים ציורים ובעיקר שירים
על קירות המסעדה
בימים הטובים

צינורית  |  20:51 04/09/10

לא סובלת את הטיוב בעברית !(ל"ת)