קריירה ולימודים

דווקא עכשיו: החברה שמגייסת מאות עובדים בישראל

פיוניר הישראלית הודיעה כי תגייס 150 עובדים בתחום הפיתוח, התוכנה, השיווק, האופרציה, ניהול פרויקטים ומוצרים ועוד. החברה מפעילה פלטפורמה דיגיטלית לשירותי בנקאות ופיננסיים
רועי בהריר-פרל |  2
משרדי הייטק (צילום freepik)
צמיחה בזכות הקורונה: יוניקורן הפינטק הישראלי פיוניר (Payoneer) - מפעילת פלטפורמה דיגיטלית לשירותי בנקאות, להעברת כספים בין מדינות, למימון עסקאות ולסליקת אשראי לעסקים - הודיעה כי בכוונתה לגייס 150 עובדים בישראל. זאת, בתקופה שבה ענף ההיי-טק הישראלי - בדגש על חברות ההזנק -  חווה משבר עמוק ועובדים רבים מפוטרים או מוצאים לחל"ת.
יותר ממחצית מהמשרות שהחברה מציעה כעת הן בתחומי הפיתוח (מהנדסי תוכנה ובדיקות, דאטה ואנשי IT), אולם יש לה גם הצעות לתפקידים בתחום השיווק, האופרציה וניהול פרויקטים ומוצרים. פיוניר, שהוקמה ב-2005 על ידי יובל טל, מעסיקה כיום כ-1,500 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 900 בישראל. לאחרונה, הולך וגובר הביקוש לפלטפורמה שלה עקב המשבר - מה שמקרב אותה מאוד למגרש של הגדולות ביותר בתחומה. כבר עכשיו היא עובדת עם ענקיות כמו וולמארט, פייבר ואמזון, פועלת ב-200 מדינות ומשרתת כארבעה מיליון לקוחות.
"כאחת מחברות הפינטק הצומחות בעול וכחברת הפינטק הגדולה בישראל, אנחנו מחויבים להשקיע ולהשתמש בטכנולוגיות ובמוצרים חדשניים כמו גם להיערך לצמיחה עתידית משמעותית, שחלקה נובעת מדפוסי ההתנהגות והצרכנות שעוצבו בצל הקורונה", אומרת קרן לוי, מנכ"לית פיוניר בישראל. "סביבת העבודה שבנינו בפיוניר מייצרת הזדמנות לעבוד עם צוות גלובלי בהרחבת החזון המאפשר לעסקים בגדלים שונים ומגיאוגרפיות שונות לממש את הפוטנציאל העצום שלהם״.
"העולם החדש שנברא ב-2020 מחייב אותנו לנוע קדימה מהר", מוסיף נועם אורן, מנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה. "אנחנו מסתכלים במבט מחודש על חווית הלקוח שלנו, מוסיפים יכולות ומרעננים את חווית המשתמש, וכמובן, נדרשים לקפיצה נוספת ב-Scale של המערכות שלנו. אנחנו מעמיקים אוטומציה הן בתהליכים הפנימיים שלנו והן בכלים ומודלים עבור המשתמשים הפנימיים והחיצוניים שלנו. אנחנו רוצים לצרף אנשים שיעזרו לנו להתחזק ולהשתפר, לאמץ כלים חדשים ולבנות שירותים נוספים מתוך ההזדמנויות שנוצרו לנו ומההבנה שיש לנו כיום לגבי צרכים חדשים ומורכבויות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תעשו לעצמכם טובה ואל תלכו לעבוד שם . מקום מזעזע (ל"ת)
    עובדים 09/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איך מגיעים אליהם? (ל"ת)
    יעל 09/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור