קריירה ולימודים

במקום פרחים לחג: המתנה הנדיבה שתחלק חברת הקנאביס הישראלית לעובדיה

חברת תיקון עולם קנביט החליטה לחלק 60 אלף אופציות למניות באופן שווה בין 60 העובדים שלה. מנכ"ל החברה: "דווקא בימים קשים אלה אנו מאמינים יותר מכל בשיתוף אמיתי במסעה של החברה"
אנגלינה יוסים |  1
אבינועם ספיר (צילום חן גלילי)
חברת תיקון עולם קנביט החליטה על מתנה יוצאת דופן לראש השנה: חלוקת אלף אופציות למניות לכל אחד מ-60 עובדי החברה, באופן שווה ללא קשר לתפקידם. החברה חילקה 60  אלף אופציות למניות ל-60 עובדי החברה, במחיר מימוש של 9.84 שקלים לתקופת של שלוש שנים. שליש יובשלו למימוש בשנה הראשונה, שליש בשנה השנייה ושליש בשנה השלישית, תקופת המימוש הכוללת היא 9 שנים.
מנכ"ל תיקון עולם-קנביט, אבינועם ספיר, אמר כי "דווקא בימים קשים אלה, של משבר כלכלי וחברתי, אנו מאמינים יותר מכל בשיתוף אמיתי במסעה של החברה. לכן, החלטנו שבמרתון הארוך שאליו יצאה תיקון עולם קנביט ישתתפו כל העובדים בחברה, מכל הדרגים ומכל התפקידים. החלטת הדירקטוריון מהווה הבעת אמון מאד משמעותית בדרכה של החברה ובעובדיה".
בתחילת השבוע דווח כי תיקון עולם חתמה על הסכם בגובה 100 מיליון שקל עם רשת סופר פארם לאספקת מוצרי קנאביס רפואי. חברת קנביט רכשה את חברת תיקון עולם לפני כשנה, מאז איבדה המנייה כ-46% מערכה. בעקבות החוזה עלתה במעט מניית החברה, אשר נסחרת לפי שווי של 155 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבות
    אבי 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .הכל כתוב בלא מעט כתבות .אז מה ח
    סגור