קריירה ולימודים

הסוף לחל"ת? לשכות התעסוקה ייפתחו לקבלת קהל לראשונה מאז הסגר הראשון

לשכות התעסוקה ברחבי הארץ ייפתחו עבור דורשי העבודה בערים שאינן אדומות, אך כרגע רק עבור אלו שסיכויי ההשמה שלהם בשלב זה גבוהים ושמחכות להם הצעות עבודה קונקרטיות
יהודה לוינגר | 
לשכת התעסוקה (צילום Yossi Zamir/Flash90)
הקניונים נפתחו, מערכת החינוך חוזרת בהדרגה, וגם בלשכת התעסוקה הודיעו היום (שני) כי החל ממחר, לשכות התעסוקה ייפתחו לקבלת קהל בערים שאינן אדומות, ולמוזמנים בלבד.
לשכות התעסוקה נסגרו לקבלת קהל כבר עם תחילת הסגר הראשון בחודש מרץ, ונפתחה לסירוגין עד לסגר השני בספטמבר האחרון.  לשכות התעסוקה ברחבי הארץ יפעלו תחת מגבלות הקורונה ותחת הנחיות התו הסגול, והכניסה ללשכות תתאפשר בכפוף לדרישות משרד הבריאות באשר לחובת עטיית מסיכה, בדיקת חום בכניסה ומילוי הצהרת בריאות. בנוסף תתאפשר קבלת קהל רק לדורשי עבודה אשר יוזמנו על ידי שירות התעסוקה.
כבר בשבוע שעבר החלו מתאמי ההשמה של שירות התעסוקה בשיחות זימון טלפוניות על מנת לתאם עם דורשי העבודה את תאריכי ההגעה ללשכות, ו-24 שעות קודם למועד הפגישה יישלחו הודעות תזכורת לדורשי העבודה המוזמנים עם היום והשעה שנקבעו. המיקוד בתעדוף הזימונים יהיה לדורשי העבודה שסיכויי ההשמה שלהם בשלב זה גבוהים, שמחכות להם הצעות עבודה קונקרטיות ושמתאימים לייעוץ והכוונה תעסוקתיים.
משירות התעסוקה נמסר כי ניתן לזמן תור לפגישה אישית עם מתאמי ההשמה בלשכה ביום ובשעה הנוחים לדורשי העבודה גם באמצעות המוקד הטלפוני של שירות התעסוקה 9678*.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה