קריירה ולימודים

12,000 משרות חדשות: משרד העבודה והרווחה יוצא בקמפיין להחזרת הישראלים לשוק העבודה

במסגרת הפרויקט יונגשו כ-12,000 משרות למחפשי עבודה בעמוד הפייסבוק של המיזם למשך יומיים רצופים. החברות שייקחו חלק הן: בנק הפועלים, אלביט, חברת החשמל וחברות נוספות. בין היתר המיזם יעסוק בהדרכה לכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה ועוד

מערכת ice |  7
צעירים בשוק העבודה (צילום unsplash)
מנהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה והרווחה מודיע היום (שלישי) כי הוא ישיק תכנית כוללת להחזרת המפוטרים לשוק העבודה שתימשך כ- יומיים (2-3 בדצמבר) בעמוד הפייסבוק של המיזם. התכנית תשלב מיזם תעסוקה בשילוב חברות מובילות במשק, שהתגייסו לפיילוט שצפוי להעניק תמריץ לקהל הרחב להשתלב שוב בעולם העבודה. המיזם הינו חלק מתכנית חזרה לתעסוקה שבנה המשרד, להשבת כ- 100 אלף מפוטרים מתקופת הקורונה בחזרה לשוק העבודה.
במסגרת המיזם יוקם קמפיין פופ אפ תעסוקתי, שימשך יומיים, וישתתפו בו עשרים חברות מובילות במשק, ביניהן קוקה קולה, שטראוס, חברת החשמל, בנק הפועלים, SQLINK, מיטב דש וחטיבת הסייבר של אלביט, ויוצעו לקהל הרחב כ-12,000 משרות שונות , בין היתר משרות של מתכנתים, מהנדסים, משרות בכירות בתחום הייטק והקמעונאות לרבות משרות של מנהל מערכות מידע CRM/ERP  משרות במפעלים של סודה סטרים ושל קוקה קולה בכל רחבי הארץ.
המשרות יוצגו באתר ייעודי שיוקם עבור המיזם. בנוסף, אפשר יהיה למצוא גם תכנים מקצועיים רלוונטיים כמו כתיבה נכונה של קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, בחירת מסלול קריירה ועוד.
במקביל, יציע הפופ-אפ שירות של  ייעוץ טלפוני בהתאמה אישית. מומחים תעסוקתיים של החברות המשתתפות במיזם יעניקו ייעוץ של כ-20 דקות ללא עלות, המותאם למועמדים עצמם בהתאם לצרכיהם המשתנים. כך למשל יוכלו היועצים לסייע בהכנה לראיון עבודה.
שר העבודה והרווחה, ח"כ איציק שמולי אמר, "אני שמח על שיתוף הפעולה של אגפי המשרד והמעסיקים הגדולים במשק ונרגש מהתגייסותם בהתנדבות של מאות אנשי ונשות משאבי אנוש וייעוץ קריירה. מטרתנו היא משותפת והיא חיזוק המשק הישראלי. מדובר בפיילוט חשוב שבכוחו לסייע לאלפי ישראלים, בין אם בהענקת הכלים המתאימים למציאת עבודה ובין אם בהתאמה למשרה קיימת. אנו נמשיך לפעול ביחד עם המעסיקים בישראל למען הבראת שוק העבודה ולמען כל מבקשי העבודה כולם".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    איפה האתר
    Giant 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מוצא את עצמי
    סגור
  • 4.
    רוב המובטלים אלה אנשים ללא מקצוע או הכשרה
    יוני 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה טמטום!
    סגור
  • 3.
    בדיחה עצובה
    דורי קציר 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא דובים ולא יער שום משרה ושום דבר בדיחה עצובה
    סגור
  • 2.
    מי שמסרב לעבוד לשלול לו את דמי האבטלה
    עמית 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מספיק עם הפינוק ...2 העסקים שלי נסגרו בתקופת הקורונה...ועבדתי במשלוחי אוכל בגיל 47...לא יכול להיות שיציעו לאנשים משרות...והם יישבו בבית.
    סגור
  • למה לא יכול להיות?
    יניב 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שאני יכול לנצל את המדינה?? סוף סוף!! מקבל 5000 לשכה, עובד שחור פעמיים שלוש בשבוע , חיים תותים ,
    סגור
  • 1.
    מעסיקים מנצלים את המצב מושלמים משכורות רעבה.
    ל 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משתוקקת לעבוד,הלוואי ויצא מזה משהו.. רק שהמעסיקים מנצלים את המצב מושלמים מינימום לאנשים שלמדו.פשוט בזיון!!! שכר פחות מ 4,000 שח.איך אפשר לקיים ככה משפחה?????
    סגור
  • בושה וחרפה שוק עבדים
    אירית 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מצד אחד משרד העבודה גורש שנחזור לעבודה ולהפחית את דמי האבטלה ומצד שני המעסיקים דורשים תואר אקדמאי שפת אם אנגלית הנהלת חשבונות מזכירות משפטיות ניהול ואולי גם יחברו לנו מטאטא לישבן ונעשה גם ספונג'ה במשרד למשרה מלאה בת 10 שעות עם יום שישי בשכר של 30 שקל לשעה. זו שערורייה וביזיון.. מה הפכנו לעבדים ? מתי?
    סגור