קריירה ולימודים

"מלבד הכישלון בפינוי המפעלים הפטרוכימיים, לראשת העיר חיפה יש עוד הרבה כישלונות", מה הקפיץ את עובדי בזן?

?חנן סונטג, יו"ר וועד עובדי בזן ודורון ניסן, יו"ר מועצת עובדי בזן הגיבו בחריפות לדבריה של ראשת עיריית חיפה, עינת קליש-רותם בתוכנית "מה בוער" של רזי ברקאי ורינו צרור בגלי צה"ל: "להגיד שבתי הזיקוק בחיפה גרועים מהחזירים זאת אמירה דוחה ופוגענית"
כפיר אדר |  2
משה קפלינסקי מנכ''ל בזן בוועדה לעתיד מפרץ חיפה (צילום קבוצת בזן)
ראשת העיר חיפה, עינת קליש-רותם, השמיעה הבוקר בתכנית "מה בוער?" של רזי ברקאי בגלי צה"ל, אמירות קשות בגנות המפעלים המזהמים במפרץ חיפה. אחרי האמירות הקשות, הביקורת לא איחרה להגיע - חנן סונטג, יו"ר וועד עובדי בזן ודורון ניסן, יו"ר מועצת עובדי בזן הגיבו בלשון חריפה לא פחות:
"נדהמנו לשמוע כיצד ראשת עיר בישראל מתבטאת כנגד התעשייה במפרץ חיפה אשר משלמת מאות מיליוני שקלים ארנונה בכל שנה לעירייה שגברת קליש-רותם עומדת בראשה", מסרו השניים. "להגיד שבתי הזיקוק בחיפה גרועים מהחזירים זאת אמירה דוחה ופוגענית כלפי עשרות אלפי עובדים מסורים שעובדים סביב השעון בכל ימות השנה, למען תושבי מדינת ישראל".
"צר לנו שראשת העיר חיפה לא מצאה לנכון לקחת אחריות על הכישלון הגדול שלה בהובלת תוכנית פינוי המפעלים הפטרוכימיים ממפרץ חיפה ובמקום זה היא מטילה רפש ומילים נוראיות על תעשייה לגיטימית אשר הכרחית למשק הישראלי. מלבד הכישלון בפינוי המפעלים הפטרוכימיים ממפרץ חיפה לראשת העיר יש עוד הרבה כישלונות, כמו הפינוי של חזירי הבר מהעיר".
לסיום אמרו: "אנו בהלם שראשת עיר בישראל מדברת ברמה נמוכה וזולה כל כך ומכנה את הנהגת המדינה 'הפחים מירושלים', האם מדברים בצורה אנרכיסטית כשלא מתקבלות התוצאות הרצויות? אנו דורשים מראשת העיר חיפה להתנצל מיד בפני עובדי בתי הזיקוק חיפה ולחזור בה מדבריה הקשים שמעוררים בכל מי ששומע אותם חלחלה ותחושת גועל".
הדברים נאמרים ברקע מאבק האדירים שמתחולל בין התעשיות המזהמות של מפרץ חיפה לראשת העיר, כשנראה שהתכנית לפנות את המפעלים, נתקלת בהתנגדות מצד רמ"י.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראש עיר תת רמה, תארזי בבחירות את הולכת (ל"ת)
    אישה טפשה 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    גרוע מכך
    מקס הזועם 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החזירים לא מרעילים אותנו כמו שמפעלי בזן עושים וכל זאת בשביל רווח לכמה משפחות שכמעט לא משלמות מס.
    סגור