קריירה ולימודים

חברת מי אביבים עוברת דירה למקום היוקרתי הזה

מי אביבים, תאגיד הביוב והמים של תל אביב עובר לדירה חדשה ויוקרתית בלב תעשיית ההייטק. המיקום החדש בשכנות לחברות סטארט אפ עתיד להוביל שיתופי פעולה שישדרגו את פעילות התאגיד
מערכת ice | 
פארק עתידים (צילום יחסי ציבור)
חברת מי אביבים, האחראית על הביוב והמים של תל אביב-יפו, עברה השבוע למתחם פארק עתידים בתל אביב. מי אביבים שכרו משרדים לתקופה של כ-15 שנה והחברה תפעיל במתחם את משרדי התאגיד וההנהלה ובו למעלה מכ-200 עובדים.
מי אביבים נשענת רבות על טכנולוגיות מגוונות במטרה לבצע בקרה על איכות המים, הגנת סייבר על תשתית קריטית, ביצוע פעולות תחזוקה מונעת, איתור תקלות  ועוד ולכן החיבור לסטארט-אפים הרבים שיושבים בסיטיזון, בלב הפארק, הוא כל כך טבעי ומתבקש, ומספר שיתופי פעולה פוטנציאליים כבר נבחנים.
את כניסתם למקום ציינו בקבלת פנים חגיגית בהובלת המנכ"ל שרון קרן ומנכ"ל הפארק, שגיא ניב, בירך את עובדי מי אביבים בחום: "הצטרפות חברת מי אביבים, היא תוספת כוח משמעותית לחזון שלנו להיות אחד ממוקדי האקו-סיסטם הטכנולוגי המוביל בישראל. אנחנו בטוחים כי עובדי החברה ירגישו במהרה בבית הודות למרחבים הירוקים, האווירה הנעימה וכל השירותים העוטפים במרחק נגיעה".
שרון קרן, מנכ"ל "מי אביבים" ציין כי מי אביבים מברכת על המעבר ותמשיך לפעול למתן שירותי מים וביוב איכותיים ללא הפסקה גם במשכנה החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה