כסף וצרכנות

מקדונלד'ס מסבה סניפי מק-דרייב לתחנות בדיקת קורונה

בשיתוף עם קופת חולים כללית רשת מקדונלדס מסבה מספר סניפי מק-דרייב לתחנות לבדיקת קורונה. אם הפיילוט יצליח, סניפים נוספים צפויים לסייע במאמץ 
רועי בהריר-פרל | 
מקדונלדס פותחת דרייב אין בדיקות קורונה (צילום יחצ)
רשת מקדונלד'ס ממשיכה להתיישר עם המציאות החדשה ומתגייסת לטובת האצת בדיקות קורונה. הבוקר (יום ב') היא הסבה את סניף המק-דרייב בתל שוקת לתחנת בדיקות קורונה, בשיתוף פעולה עם קופת חולים כללית. זאת, בהמשך לסיוע למערכת הבריאות בכל מה שנוגע לביג-מקים ולמק-רויאלים אותם היא מחלקת למערכת הבריואת בחינם,
החל ממחר, יצטרף לתחנה החדשה גם סניף צומת ראם, ויחד הסניפים הללו יהוו פיילוט לסניפים אחרים שייתכן שיהפכו בהמשך לנקודות בדיקה.
לפני כשלושה שבועות הודיעה הרשת על הוצאה של 5,000 עובדים לחל"ת ועל סגירת כל הסניפים שלה בארץ, למעט חמישה סניפים שפעלו במתכונת חירום וספקו אוכל בחינם לבתי חולים, לצוותי מד"א ולכוחות הביטחון. ההודעה הגיעה יום אחרי שהרשת בישרה דווקא על הגדלת כמות הסניפים והוספה של סניפי טייק אוויי, ולכן הפתיעה רבים.
ימים ספורים אחר כך, החליטה הרשת להחזיר את שירות המשלוחים שלה לפעילות – מה שעורר בלבול נוסף. המהלך הנוכחי של הסבת הסניפים לטובת בדיקות קורונה הוא, לדברי הרשת, פילנתרופי גרידא.
עסקים רבים מתחומים שונים עושים לאחרונה אדפטציות בייעודם ובאופי פעילותם נוכח משבר הקורונה: קיוסקים הופכים לתחנות למכירת מסכות פנים מתקן N95, מותגי אופנה מייצרים ומשווקים מסכות מסוגננות, חברות קוסמטיקה מתמקדות בייצור אלכוג'ל ועוד.
מדובר בפתרונות של חוסר ברירה, שכן הביקוש למוצרי אופנה וקוסמטיקה נמוך ביותר עד לא קיים בימים אלה. חברות מוכנות ללכת רחוק מאוד כדי לנסות להשאיר את הראש מעל המים כעת. ויש כאלה, כמו "זום" למשל - שירות שנועד במקור למטרות עסקים והפך לדרך העיקרית שבה אנשים מתקשרים זה עם זה בעידן הקורונה. מבחינתה של מקדונלד'ס, מדובר מן הסתם בהשקעה לטווח ארוך, תוך תקווה שדימוי הרשת כמי שדואגת לקהילה ימשיך ללוות אותה גם אחרי המשבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה