כסף וצרכנות

איקאה פותחת מספר סניפים מחדש - בכפוך להנחיות

בעקבות ההקלות בסגר, רשת הריהוט השוודית החליטה להשיב לפעילות שלושה מסניפיה בארץ - בתל אביב, בנתניה ובראשון לציון. זאת, כמובן, תחת המגבלות הרבות שעדיין בתוקף
רועי בהריר-פרל |  1
איקאה (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של איקאה ישראל)
ענקית הריהוט השוודית איקאה הודיעה כי החל ממחר (ד') היא תפתח מחדש שלושה מתוך ששת הסניפים של בישראל - סניף נמל תל אביב, סניף נתניה וסניף ראשון לציון. סניפי איקאה נסגרו ב-15 במרץ, עם החלטת הממשלה על הסגר הכללי והטלת מגבלות התנועה, וכעת, נוכח ההקלות האחרונות, מתאפשרת פתיחה מחדש של חלק מהסניפים. 
החברה הוציאה את כלל עובדיה לחל"ת עם ההכרזה על הסגר וחלקם אף נדרשו להשיב את הרכב ואת הנייד. כעת, לא ברור כמה מבין העובדים יוחזרו, אבל קרוב לוודאי שהחזרה לעבודה, אם וכאשר תגיע, תהיה חלקית לנוכח מגבלות "התו הסגול". 
קראו עוד ב-ice
הנחיות התו הסגול מגבילות את כמות האנשים שמותר להכניס ל-100 מ"ר בכל רגע נתון, מחייבות לסמן אזורי עמידה במרחק שני מטרים בסמוך לקופות, דורשות להציב מחיצה בין עמדת המכירה לקונים, כמו גם מחייבות בחיטוי אינטנסיבי וקבוע של אזורים "מועדים לפורענות". 
להבדיל מרשתות קמעונאות שחלק מסניפיהן ממוקמים ברחובות הערים, מבחינתה של איקאה מדובר בהיתר חיובי: בעוד שחנויות ברחוב מושפעות באופן ישיר מהיקף התנועה של עוברי אורח, ולכן חלק חלקן ויתרו על האופציה לפתוח את החנויות הללו מטעמי חוסר כדאיות, סניפי איקאה גם עונים לקריטריון של "חנות בודדת שאינה בתוך קניון" וגם מספיק גדולים, כך שהפעילות שמתבצעת בהם עשויה בהחלט להוות "מורגשת" מבחינתה של איקאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזרה לשגרה
    יפה קרוואני סייג 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה מתירה לעסקי המזון להיות פתוחים לענף הטקסטיל ועוד מספר ענפים מדוע לא מתירים לכל העסקים להפתח ולהשמע להנחיות מדוע הממשלה לא מאפשרת למשק לחזור למקומות על מנת להוריד מהמדינה את נטל האחריות למצבם הכלכלי העגום
    סגור