כסף וצרכנות

טדי שגיא מוביל שינויים ברשת WOW, חודשים ספורים אחרי הרכישה

בעוד שטרם ברור איך ישפיעו הגבלות התנועה בקניונים על הפדיונות ועד כמה ירצו הלקוחות להוציא כסף על מוצרי קוסמטיקה בתקופה של משבר כלכלי, ברשת שקנה לאחרונה המיליארדר הישראלי מודיעים על התרחבות
איתי פת-יה | 
WOW קוסמטיקה (צילום WOW)
כחצי שנה לאחר שרכש אותה המיליארדר טדי שגיא, WOW קוסמטיקה מודיעה על שורת שינויים. מיתוג מחודש, התרחבות בפריסת הסניפים ורכישת המרכז הלוגיסטי אותו היא שוכרת הם חלק מהצעדים בתכנית החדשה של רשת האיפור המוזלת לתקופה הקרובה.
הרשת, שמונה כיום 57 סניפים, תפתח ארבעה נוספים שיחליפו חנויות שנסגרו לאחרונה בקניונים עזריאלי תל אביב, מלחה בירושלים, ראשונים בראשון לציון ורננים שברעננה. אלה יפתחו כבר תחת המיתוג החדש עליו עבדו ברשת, שברוחו ישופצו גם עשרה מהסניפים הקיימים. כמו כן, ב-WOW רכשו ב-15 מיליון שקלים את המרכז הלוגיסטי שלהם באור-עקיבא, בו היו עד עתה על תקן שוכרים.
קראו עוד ב-ice
ברשת מציינים כי בחירת הלוקיישנים לסניפים החדשים נעשתה ממש בימים אלה. ההחלטה על התרחבות בתקופה בה המשק נמצא בחוסר וודאות גדול בשל משבר הקורונה טומנת בחובה סיכון שלקחו על עצמם ב-WOW.
מחר (ה') ייפתחו כבר הקניונים אך בשלב זה איש לא יודע מה יעשו הגבלות התנועה בהם לפדיונות, ואיך תשפענה הירידה בהכנסות הצרכנים עקב תקופת החל"ת - או גרוע מכך האבטלה שתימשך – על נכונות הצרכנים להוציא כסף על מוצרי קוסמטיקה. מנגד, ייתכן כי דווקא היותה של WOW רשת המאופיינת ככזאת שהמחירים בה נגישים ישחקו לטובתה בתקופה שכזאת.
דרך זרוע המסחר והאי-קומרס שלה, פייבר, בספטמבר האחרון רכשה קבוצת טדי שגיא את רשת WOW בסכום מוערך של 55 מיליון שקלים. 
לטדי שגיא החזקות בתחומי הנדל"ן, ההייטק והפיננסים. בסוף 2018 מכר את שארית החזקותיו בחברת משחקי ההימורים המקוונים פלייטק, אותה הנפיק ב-2006 בבריטניה לפי שווי של כמיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה