כסף וצרכנות

ישראייר לוקחת סיכון: יוצאת עם דילים וטיסות ב-1 באוגוסט

האם השמיים יפתחו כבר בעוד 6 שבועות? בישראייר לוקחים הימור ומתכוננים לטוב ביותר. למתחרות, אל על וארקיע בינתיים אין תוכניות לחזור; "סבירות גבוהה שגם מונטנגרו תתווסף לרשימת היעדים" 
אילן שניג |  4
ישראייר (צילום freepik, ישראייר)
חברות התעופה הישראליות לא ממהרות לחדש את הטיסות על אף הצהרת ראש הממשלה שהשמיים יפתחו ב-1 באוגוסט, אבל בישראייר לא מחכים ויוצאים עם לו"ז דילים וטיסות ליוון וקפריסין. גיל סתיו, סמנכ"ל המכירות של ישראייר אף סבור שיתווספו עוד טיסות לפחות לעוד יעד נוסף אחד: "משיחות עם נציגים דיפלומטיים מסתמן שישנה סבירות גבוהה שגם מונטנגרו תיכנס לרשימת היעדים ב- 1.8 שישראלים יוכלו לטוס אליה ללא חובת בידוד בחזור". 
חובת הבידוד לבאים לישראל עדיין קיימת ואם וכאשר יפתחו השמיים כמתוכנן ב-1 באוגוסט, החובה הזו אמורה להתבטל. בחברה גם מציעים לרכוש ביטוח ביטול טיסה בטווח של שבעה ימים תמורת תוספת של דולר אחד להזמנה.
קראו עוד ב-ice
החברות המתחרות, ארקיע ואל על הודיעו לפני מספר שבועות לרוב העובדים שלהן על הארכת החל"ת עד ה-31 ביולי, כך שהן לא צפויות לטוס בתחילת חודש אוגוסט. בישראייר משדרים אופטימיות וצופים שעשרות אלפים יצאו ליעדים הללו במהלך חודש אוגוסט.
המחירים שהחברה מציעה לפי פרסומיה הם חבילות של שלושה לילות במלונות בדרגת 4-5 כוכבים במחיר של 333 דולר, חבילות של ארבעה לילות במחיר של 444 דולר וחבילות של חמישה לילות במחיר של 555 דולר. המחיר לטיסה בלבד יעמוד על 199 דולר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    להחזיר את הזכוי של אילת בושה מינואר לא אוחזר (ל"ת)
    פנינה 06/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אל תקנו אצלם
    נכוותה מהמבצעים שלהם 06/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ישראייר לא אמינה. בפברואר כשכבר היתה קורונה יצאו במבצע ביטול חינם עד שבועיים לפני. קנינו בשמחה ובביטחון לכל המשפחה לאוגוסט ביוון. כשהבנו שלא נוכל לנסוע( הורים מבוגרים) ביקשנו לבטל. אין עם מי לדבר הם בחלת. הורידו תשלומים גם אחרי שביקשנו במייל לבטל. פשוט לוקחים כסף ולא מחזירים. אל תאמינו להם. זה סיכון.
    סגור
  • 2.
    מי שמזמין שם את כספו על קרן הצבי
    עדנה 06/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואם הטיסה תבוטל אין סיכוי שתראו את כספכם חזרה.
    סגור
  • 1.
    ביטוח ביטול טיסה בטווח של שבעה ימים בלבד? לא תודה!
    סעדיה ברדיצ'בסקי 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה יהיה אם קורה משהו 6 ימים ומטה לפני הטיסה? אכלתי אותה? לא תודה. ממש לא נשמע לי הגיוני.
    סגור