כסף וצרכנות

גולן טלקום ודואר ישראל משיקות חבילת סלולר ב-16 שקל לחודש; אבל יש קאץ'

גולן משיקה חבילת סלולר זולה משמעותית, שתוצע רק בסניפי הדואר אך לא תתאים לגולשים כבדים, שכן היא תכלול רק כ-11 ג'יגה גלישה. לדור המבוגרים, זה דווקא טוב 
שרון טל | 
גולן טלקום ודואר ישראל משיקות חבילת סלולר (צילום ויקיפדיה, pixabay)
כשברקע עומדת הפרטת שירות הדואר ומיזוג סלקום וגולן טלקום, בגולן מכריזים על שיתוף פעולה שובר שוק עם דואר ישראל.
גולן טלקום ודואר ישראל משיקות חבילת סלולר זולה משמעותית – 16 שקל לחודש, שתכלול 3,000 דקות שיחה ומסרונים, 60 דקות שיחה מהארץ לחו"ל ביעדים נבחרים, וחבילת גלישה צנועה של 11 ג'יגה.
עבור דור המבוגרים בישראל, שאינו צרכן אינטרנט גבוה, מדובר בבשורה של ממש. חבילה אטרקטיבית שתאפשר הוצאה צנועה תוך שמירה על הצורך הבסיסי של תקשורת בין אישית לצד צרכנות תקשורתית. 
על פניו מדובר בחבילה ללא הגבלת זמן, אולם החברות נוהגות לעדכן חבילות מדי שנה, כך שבפועל החבילה עשויה להשתנות. באופן כללי, כיום מוצעות בשוק חבילות סלולר במגוון מחירים שנעים בין 20-50 שקלים עם נפחי גלישה גם של 200 ג'יגה, כך שהתאמה בין צורך למחיר היא חשובה לא פחות. 
בכל אופן, חשוב לדעת כי מלבד תשלום של 16 שקלים בחודש, ישלמו המנויים 19 שקלים חד פעמי על כרטיס SIM (דבר הנהוג גם בחברות סלולר נוספות). את הרכישה יוכלו המנויים לרכוש בסניפי הדואר בלבד. עכשיו כל שנותר הוא לראות איך חברות הסלולר השונות יגיבו לתחרות החדשה בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה