כסף וצרכנות

שמיים סגורים? בדיקת קורונה תסדר לכם טיסה ליעד חלומי

ישראייר תפעיל שתי טיסות למונטנגרו במחיר של 199 דולר, בכפוף להצגת בדיקת קורונה שלילית שתיערך עד 72 שעות לפני הטיסה. השבים לישראל יחויבו בבידוד של 14 יום. החברה מציעה אפשרות לביטול חינם עד שבוע לפני מועד היציאה
אילן שניג | 
טיסות למונטנגרו (צילום יחצ)
יכול להיות שהחופשה לחו"ל קרובה מתמיד? ישראייר הודיעה היום (רביעי) כי תפעיל שתי טיסות למונטנגרו לקראת סוף חודש יולי ובתחילת אוגוסט, בעקבות הודעה של המדינה כי תאפשר כניסת תיירים שעברו בדיקת קורונה שנעשתה עד 72 שעות לפני מועד הטיסה. יחד עם זאת, מי שיטוס יצטרך לקחת בחשבון שהוא יחוייב בבידוד של 14 יום כשיחזור לישראל, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
הטיסה הראשונה מתוכננת ליום שישי ה- 24.7 וטיסה נוספת ליום שני ה- 3.8. מחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב 199 דולר. החברה מאפשרת בתוספת של 1 דולר למחיר כרטיס הטיסה ביטוח מגן המקנה ביטול חינם עד 7 ימים לפני מועד היציאה.
ישראייר חתמה לפני שבוע על הסכם הלוואה עם משרד האוצר, במסגרתו הוגדלה ההלוואה שתקבל ישראייר בערבות מדינה של 75%, מ-93 מיליון שקל ל-140 מיליון שקל. החברה ביקשה להגדיל את סכום ההלוואה כדי שתוכל להמשיך לפעול כל עוד הישראלים שחוזרים מחו"ל נדרשים לבידוד של 14 ימים, וכל עוד אזרחי ישראל נדרשים לתקופת בידוד בחו"ל. נחשבת מדינה "אדומה", ולכן אזרחיה נדרשים לתקופת בידוד בחו"ל. 
דמיר דוידוביץ, ממלא מקום שר התיירות של מונטנגרו, מסר: "לכל מדינה יש את הזכות לפעול על פי תפישתה בנוגע להיתרי הכניסה לתיירים. מונטנגרו מפעילה הנחיות באזורי התיירות בכלל ובבתי המלון בפרט, לשמירה והקפדה עליהם בתקופה זו למען בריאות התיירים. גם בימים אלה, כמו בעבר, מונטנגרו מחכה ומקדמת בברכה את התיירים מישראל".
מקונסוליית מונטנגרו נמסר: "בהתאם להנחיות ממשלת מונטנגרו , תיירים ישראליים יכולים להכנס למונטנגרו בכפוף להצגת בדיקת קורונה שלילית שנערכה לא יאוחר מעד 72 שעות לפני מועד הטיסה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה