צרכנות

הקרב על החמאה: המותגים החדשים שנכנסו לשוק הן בשורה לכיס של הצרכנים

מותגי החמאה החדשים בשוק הביאו את רשתות השיווק להתחרות ביניהן במבצעים והנחות שונות במטרה למשוך אליהן את הצרכנים. מי מציעה את המבצע המשתלם ביותר? 

אנגלינה יוסים | 
מוצרי חלב (צילום pixabay)
כניסת שחקנים חדשים לשוק ממרחי החמאה מגדילה את התחרות בשוק, בהם המותג "מולר" המיובא על ידי חברת טרה והמותג הפיני "ווילפרד". החברות החדשות בישראל יצאו במבצעים בכדי למשוך לקוחות חדשים.

 
"מולר" מחלקת קופונים של 20% הנחה דרך אתר האינטרנט שלה, 14.9 שקלים במקום 16.9; "וויליפוד" מחלקת ממרח חמאה במתנה ברכישת שתי חפיסות חמאה; "לורפק", בייבוא של שטראוס, מגיע במחיר מבצע של 13.9 שקלים במקום 16.9; לא הצטרפו לגל ההנחות "שופרסל" שנותרה במחיר 14.9 שקלים והמותג הצרפתי "אל ויר" במחיר 20 שקלים.
 
חברת טרה המייבאת את ממרח החמאה של "מולר" יצאה לאחרונה בקמפיין שיווק נרחב במסגרתו מחלקת קופונים של 20% לקניית ממרח החמאה לרגל הגעת המותג לישראל.
 
ועדת המחירים של משרדי האוצר והחקלאות קבעה בחודש מאי כי מוצרי החמאה יצאו מפיקוח לשנה, אך תמשיך לעקוב אחר המחירים. שר האוצר לשעבר, משה כחלון, חתם לפני כ-5 חודשים על ייבוא חמאה חופשי לישראל זאת בעקבות המחסור שנוצר. המכס על ייבוא חמאה בוטל והמחירים אינם מפוקחים, מהלך זה עודד חברות בינלאומיות חדשות להיכנס לשוק הישראלי.
נשמעים קולות הכועסים על הורדת מחירי הפיקוח על מוצרי החמאה, והוגשו שתי עתירות בג"ץ נגד רשתות השיווק בגין אי-היצמדות למחירים המפוקחים. במידה ויוחזרו מחירי הפיקוח ומכס הייבוא נראה כי המותגים הבינלאומיים יעזבו את השוק הישראלי כיוון שהעסקה תהפוך ללא משתלמת עבורם,  מה שיכול להחזיר את המחסור בחמאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה