כסף וצרכנות

ללמוד פסיכומטרי מהבית: אפשרי, כמעט בחינם

הייקיו השיקה קורס פסיכומטרי מקוון אשר מתחרה במהלך של המשרד לשיוויון חברתי שהשיק קורס במחר סמלי. בשורה התחתונה: עדיין תשלמו על ספרים וסימולציות 
אנגלינה יוסים | 
כיתה ללימודי פסיכומטרי (צילום HIGHQ)
קורס פסיכומטרי חינם? הקורס המקוון "הפסיכומטרי של ישראל" של "היי קיו" נפתח להרשמה בימים אלו עבור שלושת מועדי הפסיכומטרי הקרובים, כאשר הקורס הראשון יתחיל כבר ב-16 באוגוסט. כל קורס יכלול עד מאה תלמידים, אשר ילמדו יחד 38 שעות באון מקוון, השיעורים יהיו זמינים לצפייה חוזרת.
האותיות הקטנות: אמנם הקורס מוצע בחינם אך תשלמו עבור ספרים 190 שקלים, יש אפשרות להוריד את החומר הלימודי בחינם בגרסה האלקטרונית, 12 סימולציות יעלו 90 שקלים נוספים. המרצה זמין לשאלות באמצעות הווטסאפ אך יענה תוך 48 שעות, מה שיכול להיות בעייתי במידה ונתקעתם על תרגיל באמצע הלימודים. מדובר על 38 שעות לימוד בלבד מול 120 שמציעות חברות הפסיכומטרי בצורה פרונטלית בדרך כלל.  כרגע מדובר על שלוש קבוצות בלבד, האם מדובר במהלך שיווקי חד פעמי או יוזמה חברתית, נוכל לראות במידה וייפתחו עוד קבוצות.
המשרד לשוויון חברתי השיק בתחילת 2019 קורס פסיכומטרי מקוון בחינם והיה לאלטרנטיבה היחידה ללימודים בקבוצה שעולים אלפי שקלים. הקורס כולל 28 שעות הדרכה וגם הוא יעלה סכום סמלי אל מול התמחור הרגיל של קורסי הפסיכמוטרי. בקורס של המדינה תשלמו 250 שקל דמי הרשמה, על ספרים ועזרים 287 שקל ועל ערכת 10 סימולציות 187 שקל אך הוא כולל 28 שעות הדרכה בלבד.
השאוות הקורסים המקוונים:

הקורס "פסיכומטרי של ישראל" מומלץ על פי "היי קיו" לבעלי יכולת למידה עצמית ולמי שנבחנו בעבר, מכירים את הבחינה ומעוניינים לשפר את הציון. בנוסף, הנרשמים יעברו מבחן דיאגנוסטיקה פנימי המאפשר לצוות הפדגוגי להכווין את התלמיד למבנה הקורס הנכון לו ותוכנית עבודה מומלצת לקראת הבחינה.
אורי ויזל מנכ"ל "היי קיו" אמר כי "אף שאנחנו גוף עסקי כלכלי – אנחנו מאמינים שגישה להשכלה חייבת להיות פתוחה לכולם ללא מגבלות של רקע סוציואקונומי, זוהי החלטה אסטרטגית,  לאפשר גישה ללימודי הפסיכומטרי האיכותיים שפיתחנו - חינם לכל דורש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה