כסף וצרכנות

נכנסת לשוק הסלולר: קשת תרכוש 40% ממניות אקספון WE4G

חברת המדיה והטלוויזיה צפויה לחבור לחברת הטלפוניה של חזי בצלאל ולרכוש כ-40% מהמניות של אקספון, הספקית של WE4G. הערכה היא שהשירות יופעל על גבי סיבים אופטיים
רועי בהריר-פרל |  1
אבי ניר (צילום ויקיפדיה - קשת 12, מערכת אייס)
החיבור בין ענקית התקשורת הישראלית קשת לחברת הטלפוניה של חזי בצלאל אקספון, עליו דווח לראשונה בינואר השנה, יוצא לדרך: על פי מתווה ההסכם המתגבש בין השתיים, קשת צפויה לרכוש כ-40% ממניותיה של אקספון. בידי בצלאל יישאר נתח של 40% מהמניות ולשתיים יצורף משקיע נוסף, שיחזיק ב-20% הנותרים.
מטרת החיבור בין השתיים היא השקה משותפת של שירות סטרימינג שאינו מבוסס על ממיר ולא צריך התקנה ביתית. בעתיד הקרוב צפויות השתיים לבצע רכישות של תכנים מגופי הפקה ותוכן בינלאומיים מרכזיים ובהמשך להעלותם לפלטפורמה החדשה שככל הנראה תשווק כחבילה של תכני טלוויזיה פלוס גלישה באינטרנט (בלי סלולר) לאחר השלמת מתווה הסיבים הסיטונאיים על גבי רשת בזק. בכל מקרה, ההערכה היא שהשירות יופעל על גבי סיבים אופטיים בלבד - זאת, במטרה להציע חלופה ייחודית ואקסקלוסיבית לפלטפורמות התוכן הפופולריות כיום, לרבות נטפליקס, סטינג טי.וי, סלקום טי.וי, פרטנר טי.וי, וכמובן, הוט ויס.
רשת הטלפוניה WE4G שבבעלות אקספון צומחת בשנים האחרונות בקצב מהיר ותורמת רבות לתחרות בשוק הסלולר בישראל אף על פי שנכון להיום היא החברה היחידה שמציעה שירותי גלישה סלולרית בלבד ולא חבילת שירותים מלאה, כפי שעושות מתחרותיה. ובכל זאת, WE4G מגייסת את מספר הלקוחות הגדול ביותר כבר שלוש שנים ברצף ובהחלט נראה כי המהלך הנוכחי ממחיש את רצונה להשתלב בתחרות מול חברות התקשורת והסלולר הגדולות בארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשת וחזי בצלאל? מה קורה כאן?
    סיב אופטי 07/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפריקה, נשק, אקספון, קשת. מי הבא בתור?
    סגור