כסף וצרכנות

לשלוט בבית – מרחוק: הדור החדש של "הבית החכם"

בזק השיקה דור משודרג של הבית החכם, שמאפשר לשלוט במגוון מכשירים ומתגים בבית. יהיה ניתן להגדיר תרחישים ולקבוע מראש פעולות שיתקיימו באופן אוטומטי 
שרון טל | 
בית חכם (צילום fotolia)
חברת בזק משדרגת את שירות הבית החכם שלה והשיקה הבוקר את Be Home. מדובר באבולוציה של שירות הבית החכם, אותו השיקה בזק לראשונה לפני כחמש שנים, אז הייתה החברה הראשונה שהשיקה בארץ שירות מסוג זה. מאז עד היום, כ-30% מהבתים בישראל הם בתים "חכמים" המחוברים ונשלטים מרחוק על ידי אפליקציה.
היום שירות הבית החכם המוטמע בתוך נתב ה-Be, הופך את הבית עצמו לדיגיטלי וחכם. השירות החדש מושק בשלב בו כ-450 אלף מלקוחות האינטרנט של בזק הם בעלי נתב Be, המשמש כמוח וכשער הכניסה לחיים הדיגיטליים בבית. השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה של בזק עם חברת Alarm.com, מחברות ה-IOT  המובילות והגדולות בעולם. חברת Alarm.com מספקת שירותים ל-6 מיליון משקי בית ומתפעלת כ-100 מיליון מכשירים מחוברים, ב-42 מדינות בעולם.
השירות החדש נשלט על מאפשר לנהל מגוון גלאים ומתגים חכמים ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בבית. השירות החדש מנוהל באמצעות אפליקציה חכמה שיודעת לחבר בין כלל הגלאים וליצור בניהם מערכת גומלין, כך שכל אחד יכול להיות הטריגר שמפעיל את האחר. כך ניתן להגדיר תרחישים ולקבוע מראש פעולות שיתקיימו באופן אוטומטי. אולם יש לציין, הצרכנים שמעוניינים בשדרוג הבית, ייצטרכו להוציא לא מעט מכספם על מבחר רחב של גלאים, מצלמות ומתגים חשמליים חכמים.
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק, "בכל בית יש מעל 10 מכשירים מחוברים בממוצע וכ-30% מהבתים בישראל היום כבר חכמים. שירות הבית החכם נבנה תוך שיתוף פעולה מלא עם היצרן Alarm, כשהמטרה שעמדה לנגד עינינו הייתה לייצר שירות פשוט ונוח להפעלה, תוך ניתוח צרכי הלקוח ובחינת היכולות הטכנולוגיות הקיימות כיום בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה