כסף וצרכנות

תעבירו למצב טיסה: מהיום - ישראלים מורשים לטוס למדינות ירוקות

לאחר חודשים בהם אולם ההמראות בנתב"ג עמד כמעט ריק, השמים נפתחו היום. לאן אפשר לטוס, למי מותר לטוס לכאן וכמה זמן בידוד דרוש? כל הפרטים

מערכת אייס |  8
שדה תעופה (צילום freepik)
נתב"ג חוזר לפעולה: לאחר חודשים ארוכים בהם כמעט ולא התקיימו טיסות, שמי הארץ נפתחים אט-אט והישראלים, שנהגו לבלות את חופשת הקיץ ברחבי העולם – מתחילים לשוב ליעדים האהובים. על אף שלא חלה ירידה של ממש בקצב התפשטות נגיף הקורונה, שלוש מדינות אירופאיות הסכימו להכניס ישראלים לשטחן גם ללא בידוד: בולגריה, קרואטיה ויוון.
המדריך לתייר הישראלי
תיירים ישראלים שירצו לטוס יחויבו להירשם באתר משרד הבריאות עד 24 שעות לפני הטיסה. הכניסה לטרמינל תהיה עצמאית, וללא ליווי. בעת השהייה בשדה, כללי הריחוק החברתי יישמרו בקפידה, תוך הקפדה על היגיינה ומרחק בין אדם לאדם. ייתכן כי יתקיימו עיכובים בלוח הטיסות בעקבות הנהלים החדשים.
יוון מאשרת ל-600 ישראלים בלבד לשהות בשטחה בו זמנית, ומחייבת את הנוסעים הישראלים בבדיקת קורונה בשדה התעופה מיד לאחר הנחיתה. לאחר ביצוע הבדיקה, יישלחו לבידוד בן כ-24 עד 48 שעות, עד שתתקבלנה תוצאותיה. רק אז יוכלו הישראלים להמשיך לנפוש במדינה בהתאם להנחיות. בקרואטיה ובבולגריה, בדיקות הקורונה שיעברו התיירים בישראל תיחשבנה כאסמכתא בריאותית מספקת. שלוש המדינות הללו מהוות סנונית ראשונה למאמצים נוספים שישראל עתידה לקדם בעתיד הקרוב, אם הפיילוט יעבוד כמתוכנן.
כמו כן, החל מהיום ישראל מתירה לאזרחי 20 מדינות המוגדרות כ"ירוקות" להיכנס לשטחה ללא דרישת בידוד. בין הבולטות ברשימה – אנגליה, איטליה, גרמניה וקנדה. יש לציין כי אותן המדינות לא מאפשרות בתמורה כניסת ישראלים לשטחן, בשל היקפי התחלואה הגבוהים בארץ.
הטיסות הראשונות מישראל תבוצענה על ידי חברות זרות, ומיום שלישי הקרוב גם חברת ישראייר תחזור להטיס ישראלים למדינות היעד. גם אם מדובר בכמות מועטה, הישראלים שבו לפקוד את שדה התעופה, עדות ראשונה אפשרית – לסיומו של המשבר.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    3 מדינות מדהים
    א. 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמיים פתוחים?!
    סגור
  • 7.
    החל מאקטובר יש טיסות לתאילנד!!! (ל"ת)
    רונן 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    להיות במעצר במדינה זרה
    הנרי 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה הזוי צריך להיות בשביל לראות בכתבה הזאת משהו חיובי?! אתם אשכרה תעשו תוכניות לטוס לחול בשביל למצוא את עצמכם מסתמכים על איזה בדיקת pcr לא אמינה שבקלות יכולה להראות נתון שגוי אשר יכניס אתכם למעצר במדינה זרה בלי לדעת את התנאים ומה יעלה בגורלכם. זה חדשות משמחות?? חבורה של הזויים...
    סגור
  • 5.
    טיסות
    סם 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטורף מי שטס
    סגור
  • 4.
    טיסות
    סם 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטורף מי שטס
    סגור
  • 3.
    דובאי
    גיא 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכול טוב,שרק יהיה באמת שלום הבעיה אתם מריצים את המרכבה לפני הסוסים חכו ומקווה רק לטוב אמן
    סגור
  • 2.
    יופי
    קוקי 08/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי. עכשיו אזרחי מדינות ירוקות יוכלו לבוא אלינו לקבל קורונה...
    סגור
  • 1.
    ... נו באמת...
    גיל 08/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בדיחה גרועה . לבוא ליוון , להסתגר בבידוד ורק אז להתחיל בבטן גב.
    סגור