כסף וצרכנות

מתנה לחג – ב-bit: פלטפורמת העברות הכספים משתפת פעולה עם BUYME

לא רק כסף מזומן בין משתמשי האפליקציה – החל מהשבוע הקרוב, bit תאפשר להעביר גם מתנות בלחיצת כפתור בטלפון הנייד דרך לחצן חדש שיושק

מערכת ice |  1
bit ,BUYME (צילום freepik)
לקראת החגים, אפליקציית התשלומים bit מציעה שירות חדש ללקוחותיה באמצעות שיתוף פעולה עם פלטפורמת המתנות והחוויות – BUYME. החל מהשבוע הקרוב, לקוחות האפליקציה ייהנו מגישה ישירה מתוך bit לתשלום על מתנות נבחרות של BUYME לאירועים שונים כמו: חגים, ימי הולדת, לידה, סיום שנה ועוד. עד כה, ניתן היה להעביר כספים באפליקציה רק בין משתמש למשתמש, או בין משתמש לעסק.
לרגל השקת שיתוף הפעולה והחגים שבפתח, לקוחות הרוכשים מתנה באמצעות bit  בסכום של 250 שקלים ומעלה בכל הקטגוריות, ייהנו משובר בסך 50 שקלים לרכישת מתנה לעצמם. בין המתנות המוצעות – שוברים למסעדות, רשתות אופנה, פעילויות אקסטרים, ספא ומופעי תרבות.
שתי החברות בונות זו על זו כמכפילות כוח: Bit מונה היום כ-4.5 מיליון משתמשים, ו-BUYME עובדת עם למעלה מ-1,200 מותגים ובתי עסק ובשירותיה משתמשים יותר מ-5,000 חברות וארגונים במשק הישראלי. "זיהינו צורך אמיתי, לצד העברת כספים, וחברנו לBUYME כדי לתת מענה לצורך בשוק", מסר גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה בבנק הפועלים. מ-BUYME נמסר: "שיתוף הפעולה עם אפליקציית bit הפופולארית הוא טבעי ומתבקש. כעת, נוכל להגיע לקהל לקוחותינו הקיים ולקהל לקוחות חדש באמצעות פלטפורמה נוספת, בדרך קלה, נוחה ומאובטחת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תשתמשו בביי מי
    יוסי 01/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תעשו את הטעות הזו הם עושקים לקוחות
    סגור