כסף וצרכנות

הישראלים מסתערים על אתר האופנה SHEIN: עקף את ASOS ו-NEXT

נראה כי הקורונה ועצירת המשלוחים בחודש אפריל, השפיעו באופן מהותי על אתרי הקניות נקסט ואסוס, ובמקביל הזניקו את שיין בקצב גידול משמעותי. כמות העסקאות בשיין גדלה פי 4.5 מאוגוסט 

אנגלינה יוסים |  3
אתר SHEIN (צילום freepik, מתוך אתר shein)
הישראלים בחרו בשיין (SHEIN) על פני אסוס (ASOS) ונקסט (NEXT) יחד: נרשמה עלייה של יותר מ-400% (פי 5) במחזורי העסקאות של הישראלים באתר בחודש אוגוסט 2020 לעומת אשתקד – כך עלה היום (ראשון) מנתוני האשראי של חברת כאל. כמות העסקאות בשיין גדלה פי 4.5 מאוגוסט אשתקד כמו כן, גובה העסקה הממוצעת עלתה ב-10%.
סך העסקאות של הישראלים באתרי האופנה המקוונים המובילים (אסוס, שיין ונקסט) הכפיל את עצמו בתוך שנה מ-50 מיליון שקל בחודש אוגוסט 2019 ל-100 מיליון שקל באוגוסט 2020. רכישות הישראלים בשיין  גבוהות מסך הרכישות של הישראלים באתרים אסוס ונקס יחד, כאשר התפלגות רכישות הישראלים באתרי האופנה המובילים עמדו באוגוסט 2020 על 62% לשיין, 21% לנקסט ו-17% לאסוס. זאת לעומת , 27% לשיין אשתקד, 35% לאסוס ו-38% לנקסט בחודש המקביל אשתקד.
רכישות הישראלים בשיין גבוהות מסך הרכישות של הישראלים באתרים אסוס ונקס. על פי הנתונים, חלה עלייה גם בגובה עסקה ממוצעת ברכישות באתר שיין, כאשר רכישה ממוצעת בחודש אוגוסט 2020 עמדה על 300 שקל לעומת 271 באוגוסט אשתקד. לעומת המתחרים שגדלו גם הם בהיקף ההזמנות, אך פחות, אלו רשמו עלייה של 11% ו-20% בהתאמה במחזורי העסקאות בהשוואה לאשתקד. באסוס ובנקסט גובה עסקה ממוצעת עמד על 261 שקל ו-240 שקל בהתאמה, לעומת אוגוסט 2019 בו גובה עסקה ממוצעת עמד על 239 שקל ו-238 בהתאמה.
נראה כי הקורונה השפיעה באופן מהותי על אתרי הקניות נקסט ואסוס, בהם עצירת המשלוחים בחודש אפריל, ובמקביל הזניקה את שיין בקצב גידול משמעותי מאפריל ועד אוגוסט, שהפכה אותו לשחקן הגדול בשוק. עוד נמצא כי צעירים בגילאי 20-30 מעדיפים לרכוש יותר באתרים אסוס ושיין, לעומת נקסט שנמצאה מועדפת על צרכנים בגילאי 30-40.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיין מושלמים
    שירלי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקניה חכמה מוצלחת תמיד זולה בטירוף תמיד מחמיאה ומתקטקת הכי מהר מכל הרשתות זה נמצא בארץ שלמות
    סגור
  • 2.
    אסוס
    אשה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    \\\\\\עוד נמצא כי צעירים בגילאי 20-30 מעדיפים לרכוש יותר באתרים אסוס ושיין אני אוטוטו בת 50 אוהבת ASOS.
    סגור
  • 1.
    שיין זה הימור.
    מיכל 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זול ממש, אבל חצי מכל ההזמנות הולכות לפח כי הבגדים מפלסטיק ולא מחמיאים בכלל.
    סגור